آخرین اقدامات براى مقابله با کرونا ویروس در استان آذربایجان غربى

به گزارش چای قند پهلو، استاندار آذربایجان غربی گفت: براى مقابله با کرونا حدود 18 جلسه در استان آذربایجان غربى برگزار و اقدامات چشمگیرى اجرا شده است.

آخرین اقدامات براى مقابله با کرونا ویروس در استان آذربایجان غربى

محمد مهدی شهریاری استاندار آذبایجان غربی در گفت وگو با ، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: براى مقابله با ویروس کرونا حدود 18 جلسه در استان آذربایجان غربى برگزار و خوشبختانه تا به امروز هم اقدامات چشمگیرى اجرا شده است.

او افزود: استان ما شرایط بحرانى ندارد، 2هزار و 500 تخت بیمارستانى و 600 تخت صحرایى براى مبتلایان به ویروس کرونا آماده شده و همچنین نقاهتگاه ها در تمامى شهرستان ها آمادگى لازم براى درمان بیماران را دارند.

استاندار آذربایجان غربى یادآور شد: شرایط تجهیزات پزشکى براى کادر درمانى در استان آذربایجان غربى نسبت به قبل، مطلوب تر شده و یک فرایند ملایمى در ارتباط با مبتلایان شکل گرفته است.

شهریارى گفت: البته پیشرفت یا کاهش این بیماری به همکارى مردم هم بستگی دارد و لازم است که طرح فاصله گذارى اجتماعى را رعایت کنند.

او بیان کرد: حدود 70 درصد از مردم طرح فاصله گذارى اجتماعى را رعایت مى کنند و از هفته هاى قبل خود را در خانه قرنطینه کردند؛ اما گاهى اوقات به دلیل رعایت نکردن توصیه ها از سوى 30 درصد باقى مانده، مجبور به افزایش محدودیت ها هستیم.

استاندار آذربایجان غربى تاکید کرد: طرح فاصله گذارى اجتماعى 70 درصد سفرها و ترردها را کاهش داده، اما متاسفانه مردم در داخل شهرها ترددهاى غیر ضرورى دارند و به نکات ایمنى توجه نمى کنند، اما امیدواریم در ادامه اجراى این طرح، مردم همکارى لازم را برای قطع این زنجیره داشته باشند.

انتهاى پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 102

به "آخرین اقدامات براى مقابله با کرونا ویروس در استان آذربایجان غربى" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اقدامات براى مقابله با کرونا ویروس در استان آذربایجان غربى"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید