آخرین شرایط جسمانی قالیباف پس از ابتلا به کرونا

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران : پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف بیماری کرونا هستند.

آخرین شرایط جسمانی قالیباف پس از ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری های ریوی و پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضع سلامتی رئیس مجلس گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف این بیماری هستند.

پزشک معالج رئیس مجلس اضافه نمود: براساس معاینات، اشباع اکسیژن بالای 96 درصد و درگیری ریه در سی تی اسکن کمتر از 10 درصد است که از طبقه بندی خفیف این بیماری محسوب می شود.

وی ادامه داد: به علت مصدومیت شیمیایی ریه وی، لازم به مدیریت درمان بود که هم زمینه بیماری ریه معالجه شود و هم موجب تشدید بیماری تنفسی نشود.

قانعی درباره مدت زمان قرنطینه رئیس مجلس هم اضافه نمود: از نظر پزشکی ، از زمان شروع علائم تا دو هفته باید در قرنطینه باشند و با توجه به اینکه علائم از روز سه شنبه نمایان شده است باید در دو هفته آینده در قرنطینه بمانند.

پزشک معالج رئیس مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه ابتلاء بین 5 تا 7 روز قبل از بروز علائم اتفاق افتاده بنابراین شروع بیماری حدود 7 روز قبل بوده است لذا دو هفته باید در قرنطینه بمانند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 447

به "آخرین شرایط جسمانی قالیباف پس از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جسمانی قالیباف پس از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید