احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از رسیدگی به پرونده ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاع داد که در جریان آن گروهی از معترضین ماجرای شورش واشنگتن و تسخیر ساختمان کنگره علیه مأمورین گارد کنگره این کشور استفاده نموده اند. گفته می گردد در جریان درگیری با این گاز اشک آور که اکنون پلیس آمریکا در حال آنالیز ماده تشکیل دهنده آن است، برایان سیکنیک افسر گارد کنگره جان باخته است.

احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره

بر اساس اطلاعات در دست پلیس کنگره، علت مرگ افسر یاد شده ضرب و جرح ناشی از حملات نبوده و از سوی دیگر، در ویدئویی که اکنون به سوژه تحقیقات اف بی آی بدل شده، یکی از شورشیان طرفدار دونالد ترامپ در حال اسپری کردن ماده ای شیمیایی به سمت افسر کشته شده پلیس است که به همین دلیل، پلیس گمان می نماید، ماده موجود در این اسپری عامل مرگ افسر مذکور بوده است.

در بیانیه صادر شده از سوی پلیس کنگره در همین رابطه آمده است: گزارش آزمایشات پزشکی در مورد مرگ افسر برایان سیکنیک که در پی حمله روز ششم ژانویه به ساختمان کنگره کشته شده، هنوز تکمیل نشده است. ما منتظر آزمایشات سم شناسی بوده و در حال همکاری با سایر نهادهای دولتی برای رسیدگی به علت مرگ هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 678

به "احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید