ایرکانادا رکورددار شکایت مسافران برای پس دریافت پول بلیت در آمریکا شد

به گزارش چای قند پهلو، ایرکانادا در ماه می دومین تعداد زیاد شکایت به وزارت حمل و نقل آمریکا را برای بازگشت پول داشت.

ایرکانادا رکورددار شکایت مسافران برای پس دریافت پول بلیت در آمریکا شد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این وزارتخانه گفت از ایرکانادا 1705 شکایت برای بازگشت پول شد. این در حالی است که 10415 شکایت ثبت شده علیه ایرلاین های غیرآمریکایی در این ماه ثبت شد و در این میان ایرکانادا از بیش از 80 ایرلاین خارجی دیگر در این قسمت پیشی گرفت.

یونایتد ایرلاینز تنها ایرلاین داخلی یا بین المللی بود که تعداد بیشتری شکایت علیه آن ثبت شد. تعداد شکایت های علیه این ایرلاین 3215 بود.

ایرکانادا و دیگر ایرلاین های کانادایی قبول ننموده اند پول بیشتر مسافرانی را پس بدهند که پروازشان به خاطر پاندمی کووید-19 کنسل شده است.

با این حال، مانند اتحادیه اروپا، آمریکا هم از ایرلاین ها می خواهد پول مسافران را پس دهند. شکایتی که نزد قانون گذار آمریکایی ثبت گردد می تواند باعث ایجاد راهی برای دریافت پول برای تعدادی از مشتریان ایرکانادا گردد که در شمال مرز دست رد به سینه شان خورده است.

ارقام دفتر آمار حمل و نقل آمریکا نشان می دهد که ایرکانادا در حالی چنین تعداد بالایی از شکایت ها را دریافت کرد که چهار ایرلاین آمریکایی و همچنین بریتیش ایرویز و لوفت هانزا مسافران بیشتری در پروازهای عبور خود در آمریکا داشتند.

وست جت ایرلاینز در تعداد مسافران میان مرزی پایین تر از ایرکانادا نهاده شد اما در میان ایرلاین های غیرآمریکایی با دریافت 346 شکایت در رتبه ششم نهاده شد. وست جت گفته مشتریانی که پرواز آمریکا یا بریتانیا خریداری نموده بودند می توانند پول خود را پس بگیرند.

این دومین ماهی بود که ایرکانادا در فهرست ایرلاین هایی نهاده شد که بیشترین تعداد شکایت ها را دریافت می نماید. حجم شکایت های دریافتی علیه این ایرلاین واقع در مونترال اخیرا در حال افزایش بوده است.

ایرکانادا در آوریل از تعداد کل 7568 شکایت، 969 شکایت دریافت نموده بود که معادل 13 درصد کل شکایت ها بود. آمار وزارت حمل و نقل آمریکا نشان می دهد که این ایرلاین در زمینه شکایت ها در میان تمام ایرلاین ها در رتبه سوم قرار داشت و فقط یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز جلوتر از آن بودند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 349

به "ایرکانادا رکورددار شکایت مسافران برای پس دریافت پول بلیت در آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرکانادا رکورددار شکایت مسافران برای پس دریافت پول بلیت در آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید