طراحی محوطه باغ ویلا: باغ مدیترانه ای در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کند

به گزارش چای قند پهلو، آب و هوای سواحل مدیترانه به خاطر معتدل بودن و داشتن گونه های مختلف گیاهی و جانوری بسیار معروف است. با یکی از برترین نمونه های شبیه سازی شده آن در آمریکا آشنا شوید.

طراحی محوطه باغ ویلا: باغ مدیترانه ای در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کند

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تجسم کنید که در یک باغ پر از گل های معطر قدم می زنید، جایی که آب و هوای دلنشین مدیترانه ای را در فکر شما زنده می نماید. با این تفاوت که این بار می توان این تجربه خاص را در یک نقطه ای که کم ترین شباهت را به آب و هوای مدیترانه ای دارد، تجربه کنید. منطقه ای روستایی در میشیگان آمریکا.

یک باغ و بازار گل بزرگ و زیبا که بازتماشاماینده ها می توانند از آب و هوای مدیترانه ای دلنشین آن لذت ببرند. نام این جاذبه زیبا، مزرعه و بازارچه چری پوینت (Cherry Point Farm and Market) است. بعلاوه در این باغ بازتماشاماینده ها می توانند با دستان خود از گیاهان دارویی بچینند. البته نباید از زیبایی های بی حد و مرز این باغ موقع شکوفه زدن گیاهانش گذشت. این باغ رویایی در منطقه ای به نام شلبی (Shelby) در استان میشگان آمریکا واقع شده است که در حدود فاصله یک ساعته از تپه های شنی دریاچه نقره ای (Silver Lakes Sand Dunes) واقع شده است.

این باغ یکی از قدیمی ترین باغ های شبیه سازی شده در جهان است که مسافرها می توانند هنگام بازدید از دریاچه معروف میشیگان از این باغ هم بازدیدی داشته باشند و از بازار میوه های خوشمزه آن خرید نمایند.

دریاچه میشیگان هم که یکی از معروف ترین جاذبه های تماشای جهان است که نیازی به معرفی آن نیست. البته به جز خرید میوه های تازه و مرباهای خوشمزه، علت دیگری هم وجود دارد تا یک بازتماشاماینده مسافت حدود یک ساعته بین دریاچه میشیگان و این باغ پر از گل را طی کند. بازدید از باغ شبیه سازی شده مدیترانه ای این جاذبه گردشگری کاملا رایگان است و هر بازتماشاماینده می تواند از قدم زدن در این باغ پر از بوهای خوب، نهایت لذت را ببرد. تجربه قدم زدنی که در خاطره هر کسی ماندگار خواهد شد.

ساختار این باغ شبیه سازی شده به شکلی است که از بالا شبیه به یک گل به نظر می رسد و دور تا دور آن بوته های از گل های شکوفه زده است. این باغ و دورنمای شبیه به گل آن به قدری بزرگ است که به وسیله نرم افزار گوگل اِرث به راحتی قابل تماشا خواهد بود. گل های اسطوخدوس این باغ تا اواسط ماه جولای دارای شکوفه های زیبایی می گردد که حتی اواخر ماه آگوست می توان از تماشا رنگ بنفش آن ها لذت برد. وقتی بازتماشاماینده ها خود را به وسط این باغ شبیه سازی شده برسانند، می توانند انواع گیاهان دارویی کاشته شده در مرکز آن را ببینند. گیاهان دارویی که در تابستان به بار می نشینند و به زیبایی های این باغ بیش از پیش اضافه می نمایند.

با توجه به مدیترانه ای بودن فضای این باغ بیشتر گیاهان موجود در آن تابستانه هستند، برای همین زمان بازدید آن از ماه سپتامبر تا اواخر اکتبر است که هر گیاه آن به نهایت زیبایی و رشد خود رسیده است. تجربه قدم زدن در این باغ یک لذت فراموش نشدنی برای هر بازتماشاماینده خواهد بود.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1129

به "طراحی محوطه باغ ویلا: باغ مدیترانه ای در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی محوطه باغ ویلا: باغ مدیترانه ای در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید