بزرگ ترین کنفرانس بازی در پی شیوع کرونا لغو شد

به گزارش چای قند پهلو، بزرگ ترین کنفرانس بازی E3 در جهان به دلیل ترس از گسترش ویروس کرونا سه ماه قبل از موعد برگزاری خود لغو شود.

بزرگ ترین کنفرانس بازی در پی شیوع کرونا لغو شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، بزرگ ترین کنفرانس بازی E3 در جهان به دلیل ترس از گسترش ویروس کرونا سه ماه قبل از موعد برگزاری خود لغو شود.

سازمان ESA که مسئول برگزاری رویدادهای سالانه بزرگ E3 است، علی رغم بیانیه قبلی خود اخیرا گفته که با توجه به شرایط جاری که ناشی از شیوع سریع ویروس COVID-19 یا کرونا است، درنهایت تصمیم به لغو برگزاری رویداد E3 2020 گرفته است.

رویدادهای سالانه E3، به عنوان بزرگ ترین اجتماع طرفداران، ناشران، بازی سازان و رسانه های مرتبط با صنعت گیم در جهان در نظر گرفته می شود که هر ساله در اواخر بهار و اوایل تابستان برگزار می شود.

این رویداد قرار بود خرداد ماه در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شود؛ درعوض ناظران می گویند که این کنفرانس به صورت یک رویداد آنلاین برگزار خواهد شد.

این انجمن در یک پست گفت: به دنبال نگرانی های زیاد و بیش از حد در مورد ویروس کرونا، احساس کردیم که این بهترین راه برای پیشبرد این کنفرانس در چنین شرایط جهانی بی سابقه است.

کنفرانس سالانه جهانی توسعه دهندگان اپل که مهم ترین رویداد سالانه این شرکت است و قرار بود سرانجام ماه جاری برگزاری شود، نیز هفته گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به تازگی گوگل نیز کنفرانس سالانه Google I/O خود را به دلیل نگرانی های سلامتی در رابطه با ویروس کرونا، لغو کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 57

به "بزرگ ترین کنفرانس بازی در پی شیوع کرونا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین کنفرانس بازی در پی شیوع کرونا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید