جنگنده های روسیه 3 بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند

به گزارش چای قند پهلو، وزارت دفاع روسیه از رهگیری سه بمب افکن راهبردی آمریکا در نزدیکی مرزهای جنوبی خود اطلاع داد.

جنگنده های روسیه 3 بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جنگنده های روسی روز آدینه سه بمب فکن راهبردی آمریکا از نوع B52 را از مرزهای جنوبی روسیه دور کردند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که جنگنده های این کشور دیروز سه بمب افکن راهبردی آمریکا از نوع B52 را در نزدیکی مرزهای جنوبی روسیه رهگیری کردند.

این نخستین بار نیست که جنگنده های روسی مجبور به رهگیری هواپیماهای آمریکایی و فراری دادن بمب افکن ها و جنگنده های ایالات متحده در دریای سیاه می شوند.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه نیز از رهگیری جنگنده های آمریکایی و انگلیسی از سوی یک جنگنده روسی بر فراز دریای بارنتس اطلاع داد و گفت که در تاریخ 3 سپتامبر، دستگاه های کنترل حریم هوایی روسیه دو هدف هوایی را در آسمان دریای بارنتس رصد کردند.

وزارت دفاع روسیه همچنین آدینه هفته گذشته در بیانیه ای اعلام نمود که دو جنگنده سوخو 27 روسیه، یک فروند بمب افکن B52 آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد .

وزارت دفاع روسیه در مرداد ماه گذشته هم در بیانیه ای اعلام نمود که جنگنده سوخو 27، یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا را که در حال پرواز بر فراز دریای سیاه بود، رهگیری کرد.

اوایل خردادماه امسال نیز دو جنگنده روسی به رویارویی با یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز دریای مدیترانه اقدام نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 366

به "جنگنده های روسیه 3 بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های روسیه 3 بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید