حشد شعبی حمله انتحاری علیه شهروندان عراق را خنثی کرد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری موازین نیوز، قاسم مصلح فرمانده عملیات حشد شعبی در استان الأنبار عراق شامگاه یکشنبه (به وقت بغداد) در بیانیه ای گفت که پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر آماده شدن تروریست ها برای انجام یک عملیات تروریستی در شهر القائم علیه نیروهای امنیتی و شهروندان این منطقه، نیروهای حشد شعبی پیروز شدند کمربند انفجاری تازه تهیه شده برای انجام این عملیات را به همراه مقادیر دیگر مواد منفجره کشف و ضبط نمایند.

حشد شعبی حمله انتحاری علیه شهروندان عراق را خنثی کرد

این فرمانده حشد شعبی در ادامه اضافه نمود: رزمندگان حشد شعبی با هوشیاری و احتیاط اطلاعات محرمانه مربوط به برنامه ریزی تروریست ها برای انجام حمله تروریستی را پیگیری کردند که به ضبط کمربند انفجاری و دفع خطر از سر هموطنانمان شد.

لازم به ذکر است که با ادامه یافتن سلسله عملیات های ضد تروریستی نیروهای ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور، نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیری ها در استان الأنبار ترتیب دادند.

بنا بر گزارش ها، نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات مذکور مواضع تروریست های تکفیری در شهر فلوجه را درهم کوبیدند. نیروهای امنیتی عراق همچنین در این عملیات ضد تروریستی در استان الأنبار توانستند یکی از خطرناک ترین عناصر داعش را که پیش تر نیز تحت تعقیب بود، شناسایی و بازداشت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 705

به "حشد شعبی حمله انتحاری علیه شهروندان عراق را خنثی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی حمله انتحاری علیه شهروندان عراق را خنثی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید