خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند

به گزارش چای قند پهلو، مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت طرح کاپ گفت: خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند .

خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند

سیدمرتضی میرپور با اشاره به اهمیت طرح کاپ و ضرورت همه گیری و اجرای مطلوب آن در کلانشهر تهران گفت: اینکه برای موفقیت این طرح فقط سازمان مدیریت پسماند یا مجموعه معاونت خدمات شهری فعال باشند کافی نیست بلکه باید همه کارمندان و کارکنان شهرداری به عنوان سفیران این طرح به میدان بیایند و بتوانند در فرهنگ سازی و اجرای مناسب آن به مجموعه مدیریت شهری یاری نمایند.

او اضافه کرد: ما حدود 60 هزار کارمند در شهرداری تهران داریم که اگه به طور میانگین هر خانوار را 3 نفر در نظر بگیریم، چیزی حدود 180 هزار نفر آماده هستند که این طرح را اجرا و معرفی نمایند.

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با بیان این مطلب که این 180 هزار نفر در صورتی می توانند سفیر اجرای طرح کاپ باشند که آموزش های لازم را ببینند، گفت: طی نشست هایی که با مدیران سازمان مدیریت پسماند داشتیم، مقرر شد این طرح را به کارکنان شهرداری تهران آموزش دهیم؛ اینکه فلسفه این طرح چیست، چگونه باید اجرا گردد و کارمندان و کارکنان شهرداری تهران چطور به عنوان سفیران کاپ فعالیت نمایند.

میرپور ادامه داد: ما آمادگی برگزاری دوره های فراگیر را داریم اما این دوره ها به دلیل شیوع کرونا باید به صورت مجازی برگزار گردد. در این زمینه نیز اطلاعات و سرفصل هایی که سازمان مدیریت پسماند در اختیار ما قرارداده به همراه کلیپ های آموزشی در سامانه مجازی بارگذاری خواهد شد و بعد از مهلت اعلام شده به منظور اینکه ارزیابی اثربخشی داشته باشیم، آزمون طرح کاپ هم از همکاران گرفته می گردد.

او تاکید نمود: همچنین با توجه به اهمیت این طرح و ضرورت اجرای آن، برای اینکه همه کارکنان شهرداری برای دیدن آموزش ها و اجرای آن تشویق شوند گواهی نامه آموزش ضمن خدمت نیز پس از موفقیت در آزمون صادر می گردد که در مسیرهای ارتقای شغلی از آن بهره خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 582

به "خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید