خبرنگاران آمادگی سه تیم واکنش سریع هلال احمر انزلی برای مقابله با بحران احتمالی

به گزارش چای قند پهلو، رشت- خبرنگاران- رئیس جمعیت هلال احمر انزلی از آمادگی سه تیم 10 نفره واکنش سریع در موقع بحران احتمالی برف اطلاع داد و گفت: جمعیت هلال احمر با تجهیزات کافی آماده ارائه هرگونه خدمات به مردم است.

خبرنگاران آمادگی سه تیم واکنش سریع هلال احمر انزلی برای مقابله با بحران احتمالی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا غاروریانی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اضافه نمود : چندین دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای امدادگر و نجاتگر در پایگاه جاده ای کپورچال، پایگاه دریایی زیر پل غازیان و نیز مرکز اداری و چند دستگاه خودرو سواری یاری دار برای بحران احتمالی برف آماده بوده و از شب گذشته مرخصی های کارمندان لغو و همه موظف به حضور در جمعیت هلال احمر انزلی هستند.

وی اضافه نمود : هماهنگی لازم با دهیاری و شورای اسلامی روستای سنگاچین جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان صورت گرفته و مسجد جامع و خانه هلال سنگاچین نیز آماده است تا در صورت لزوم به مردم خدمات رسانی کند.

وی با بیان اینکه بسته های 24ساعته (شامل آب معدنی، بیسکوئیت، خرما) و 72 ساعته (شامل برنج نیم پخت، تن ماهی، لوبیا، آب معدنی، خرما) به میزان لازم در انبارهای هلال احمر انزلی موجود است، توضیح داد : سایر یاری های امدادی نظیر چادر، پتو نیز از جمعیت هلال احمر استان به شهرستان تحویل شده و امکانات کافی در انبار مرکزی و دو انبار فرعی واقع در خانه هلال کپورچال و رودپشت جهت تحویل به حادثه دیدگان وجود دارد.

غاروریانی با بیان اینکه بعضی مناطق حادثه دیده در موقع بحران مطالبه گری مضاعف دارند خواهان آن شد که یاری رسانی بصورت متمرکز و با طبق دستورات ستاد بحران به صورت منسجم انجام گردد تا از حیف و میل بیت المال جلوگیری به عمل آید.

وی خاطر نشان کرد: حفظ آرامش و خونسردی در حوادث از مراحل اولیه مدیریت بحران و از آموزش های تاکیدی این جمعیت است و هلال احمر انزلی تیم تقویت روحی و روانی را در مواقع بحران به مناطق حادثه دیده اعزام می نماید.

حدود 50 نیروی داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر بندرانزلی آماده حضور در عملیات امداد و نجات در بحران احتمالی برف هستند که در صورت احتیاج به مردم حادثه دیده یاری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 721

به "خبرنگاران آمادگی سه تیم واکنش سریع هلال احمر انزلی برای مقابله با بحران احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمادگی سه تیم واکنش سریع هلال احمر انزلی برای مقابله با بحران احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید