خبرنگاران فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت تمدید شد

به گزارش چای قند پهلو، تهران - خبرنگاران - سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم این سهام تا روز آدینه 16 خردادماه اطلاع داد.

خبرنگاران فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت تمدید شد

به گزارش عصر پنجشنبه سازمان خصوصی سازی، حسین فهیمی گفت: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا آدینه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می گردد یا خیر؛ بنابراین مشمولان فرصت دارند تا آدینه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب نمایند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن ها انتخاب خواهد شد.

وی افزود: تا به امروز بیش از 16 میلیون و 200 هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز گفت: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند. این سامانه درحال توسعه است و اختلال آن رفع شده است.

پیش از این فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب روش مدیریت مستقیم تا 15 خردادماه تمدید شده بود.

براین اساس اگر مردم روش مستقیم را در سهام عدالت انتخاب نمایند، سهام 36 شرکت بورسی و فرابورسی در اختیار آنها قرار می گیرد.

بعد از خاتمه روز 15 خرداد سامانه آزادسازی سهام عدالت بسته می گردد و ساماندهی روش های غیرمستقیم از روز شنبه شروع خواهند شد.

البته اگر دارندگان سهام عدالت برای مدیریت سهام خود انتخابی نداشته باشند، این سهم به طور پیش فرض شرکت های سرمایه گذاری استانی سهم ها را مدیریت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 212

به "خبرنگاران فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید