خبرنگاران 1500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق در انار کشف شد

به گزارش چای قند پهلو، کرمان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی انار از کشف هزار و 500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 1500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق در انار کشف شد

سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان انار حین کنترل خودروهای عبوری در محور یزد - انار به 2 دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای آنالیز بیشتر این خودروها را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی یک هزار و 500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق را که از استان اصفهان به مقصد زاهدان بارگیری شده بود کشف کردند.

سرهنگ خلیلی نژاد ضمن اشاره به توقیف 2 دستگاه اتوبوس و تحویل متهمان به مراجع قضایی با بیان اینکه پدیده قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می نماید بر عزم جدی پلیس در برخورد با این موضوع تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در مورد قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

فرمانده انتظامی انار همچنین از شناسایی و دستگیری هفت دزد و کشف 13 فقره سرقت در امسال اطلاع داد و گفت: در اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان انار، شناسایی و دستگیری دزدان به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

سرهنگ خلیلی نژاد گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هفت دزد را در چند عملیات شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازپرسی های اجرا شده متهمان به 13 مورد سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی، موتورسیکلت، خودرو و غیره اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی انار گفت: شهروندان با رعایت اصول ایمنی ضمن سهیم بودن در نگهداری اموال خود، پلیس را در کاهش جرائم و پایداری احساس امنیت کمک نمایند.

انار با جمعیت 37 هزار نفر در 210 کیلومتری کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 146

به "خبرنگاران 1500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق در انار کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1500 کیلوگرم شیرخشک قاچاق در انار کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید