خبرنگاران 4 واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

به گزارش چای قند پهلو، ارومیه- خبرنگاران - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، چهار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری 260 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 4 واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو روز یک شنبه در آیین افتتاح این واحدهای فراوریی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این واحدهای فراوریی شامل فراوری قارچ در شهرک صنعتی سنگین، فراوری پوشک بچه در شهرک صنعتی شماره یک، برش و بسته بندی کاغذ و فراوری یراق آلات در شهرک صنعتی سبک منطقه آزاد ماکو است.

ابراهیم جلیلی اضافه نمود: با افتتاح و بهره برداری از این واحدهای فراوریی به ظرفیت 11 هزار و 550 تن در سال برای 106 نفر بصورت مستقیم و 250 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا به امروز 31 واحدی فراوریی مختلف در شهرک های صنعتی منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسیده که در مجموع برای بیش از 500 نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است.

به گزارش خبرنگاران، به مناسبت دهه مبارک فجر 23 طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان ماکو به بهره برداری می رسد که برای اجرای آنها در مجموع 410 میلیارد ریال هزینه شده است.

منظقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، حدود 200 هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 755

به "خبرنگاران 4 واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 4 واحد تولیدی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید