راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه می یابد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پس از ملاقات با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که اقدامات راستی آزمایی و نظارت بر برنامه هسته ای ایران ادامه خواهد یافت.

راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه می یابد

گروسی در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت: گفت وگویی مفصل با عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران، درباره رایزنی های فعلی و اقدامات دوجانبه ای که در جریان هستند، انجام شد.

مدیرکل آژانس در ادامه نوشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در حمایت از برجام و دیگر مسائل، به راستی آزمایی و نظارت در سطح فنی و تخصصی در ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگاران، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مقر آژانس در وین ملاقات کرد.

دور اول جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام روز سه شنبه در گراند هتل شهر وین با توافق جهت ادامه رایزنی ها در سطح کارشناسی خاتمه یافت. بر اساس توافق اجرا شده، دو نشست کارشناسی موازی میان اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی های فنی در حوزه برطرف تحریم و هسته ای تشکیل شد.

در این نشست های کارشناسی قرار است در مورد جنبه های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم ها و مسائل هسته ای بحث و رایزنی و نتیجه گفتگوها به کمیسیون گزارش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 750

به "راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید