رسیدگی به تخلف پرونده ویلموتس خارج از نوبت، وزیر هم احضار می شود

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه شرایط پرونده مارک ویلموتس و محکومیت فدراسیون فوتبال در این کمیسیون مطرح است، گفت: امیدوارم در یک فضای کارشناسی این سوال را از مسئولان ذیربط داشته باشیم. اگر کوتاهی از طرف افراد و مسئولان باشد، پرونده آنها به دستگاه قضائی ارجاع و خارج از نوبت به آن رسیدگی می شود. کمیسیون اصل نود این اختیار را دارد که اگر پرونده ای تشکیل بدهد، باید خارج از نوبت رسیدگی شود.

رسیدگی به تخلف پرونده ویلموتس خارج از نوبت، وزیر هم احضار می شود

پژمانفر که با رادیو تهران گفتگو می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا دستگاه قضائی به این ماجرا ورود می کند؟ یادآور شد: این سوال را باید از دستگاه قضائی بپرسید. دستگاه قضائی باید بعد از شکایت، اقداماتش را انجام بدهد. ما داریم مقدماتش را انجام می دهیم و اگر به نتیجه برسیم به دستگاه قضائی ارجاع می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال احضار وزیر ورزش به مجلس شرح داد: حتماً هم مسئولان گذشته و فعلی فدراسیون و هم وزیر ورزش را به مجلس دعوت می کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود در خصوص مطالبه ایجاد شده برای توقیف اموال مسئولان فدراسیون فوتبال و پرداخت غرامت از اموال آنها گفت: باید دستگاه قضائی تصمیم بگیرد. قضاوت پیش دستانه نداریم. سوالاتی داریم که باید بررسی شود. در صورت عدم اقناع، مجلس موظف است آنرا به دستگاه قضائی ارجاع بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 341

به "رسیدگی به تخلف پرونده ویلموتس خارج از نوبت، وزیر هم احضار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به تخلف پرونده ویلموتس خارج از نوبت، وزیر هم احضار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید