شرکت بیش از 58 میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام

به گزارش چای قند پهلو، تازه ترین آمارها نشان می دهد تعداد شهروندان آمریکایی شرکت کننده در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری 2020 از کل افرادی که در سال 2016 در انتخابات غیابی و زودهنگام شرکت نموده اند، فراتر رفته است.

شرکت بیش از 58 میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که کمتر از 8 روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصت باقی است، تعداد شرکت نمایندگان در انتخابات زودهنگام تا عصر یکشنبه به بیش از 58.6 میلیون نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، پیش بینی می گردد تعداد شرکت نمایندگان در انتخابات زودهنگام آمریکا تا قبل از روز انتخابات همچنان فرایند صعودی داشته باشد.

به نظر می رسد رای دهندگان دموکرات مشارکت بیشتری نسبت به دموکرات ها در انتخابات زودهنگام داشته اند و 51 درصد دموکرات ها در برابر 31 درصد جمهوریخواهان در انتخابات شرکت نموده اند.

تیم مورتاف سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در این باره گفت: اکثریت قابل توجهی از هواداران ترامپ میخواهد در روز انتخابات در رای گیری شرکت نمایند. هیچ کس نباید از این مشارکت زودهنگام در انتخابات، سردرگم و گیج گردد.

ترامپ و متحدانش بارها اعتبار رای گیری به صورت پستی را زیر سئوال برده و بدون ارائه سند و مدرک ادعا نموده اند که دموکرات ها به دنبال تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات هستند.

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا سال جاری تعداد بسیار بیشتری از رای دهندگان در انتخابات زودهنگام شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 452

به "شرکت بیش از 58 میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 58 میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید