مبلغ نجومی فسخ قرارداد مسی تأیید شد

به گزارش چای قند پهلو، به نقل از نشریه مارکا، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) موضع خود را در مورد نزاع حقوقی میان لیونل مسی و باشگاه بارسلونا تعیین کرد.

مبلغ نجومی فسخ قرارداد مسی تأیید شد

مسی با اینکه یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد به موجب بندی که در قراردادش وجود دارد خواهان فسخ یک طرفه این قرارداد شده، حال آنکه مدیران باشگاه بارسلونا مدعی هستند که مهلت مسی برای استفاده از این بند به سرانجام رسیده است و او باید تا دهم ژوئن اعلام می کرد که می خواهد بماند یا نه. از این رو باشگاه کاتالان تأکید دارد که مسی برای جدایی باید غرامت فسخ قراردادش که 700 میلیون یورو است را بپردازد. وکلای مسی اما معتقدند که با توجه به خاص بودن شرایط فصل جاری به دلیل شیوع کرونا و ادامه پیدا کردن مسابقات تا اواسط ماه آگوست، متعاقباً باید مهلت او برای اعلام جدایی اش نیز تمدید شود.

در این میان سازمان لیگ اسپانیا طرف باشگاه کاتالان را گرفته و با انتشار بیانیه ای رسمی تعیین کرده که کاپیتان آرژانتینی بارسلونا برای جدایی از این تیم باید به آبی و اناری ها غرامت بپردازد.

مسی تا الان مطمئن بود که به موجب بند مندرج در قراردادش می توانست به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود؛ ضمن اینکه در 24 ساعت اخیر هم گزارش هایی منتشر شدند که در آنها عنوان شده بود غرامت فسخ قرارداد مسی در سال آخر این قرارداد بی اعتبار است. لالیگا اما اکنون خلاف این موضوع را بیان و تعیین کرده که در صورت عدم رضایت باشگاه بارسلونا به جدایی کاپیتان آرژانتینی این تیم، او تنها به شرط پرداخت 700 میلیون یورویی اش می تواند نوکمپ را ترک کند.

اکنون باید منتظر ماند و دید که مسی و وکلایش چگونه به بیانیه سازمان لیگ اسپانیا واکنش نشان می دهند و آیا او فردا در تمرینات بارسلونا شرکت خواهد کرد یا نه. مسی امروز (یکشنبه) باید در زمین تمرینی بارسلونا حضور پیدا می کرد تا تست کرونا بدهد و در صورت تأیید سلامتش از فردا کار خود را در اردوی پیش فصل آغاز کند اما او در محل تمرینات حضور پیدا نکرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 360

به "مبلغ نجومی فسخ قرارداد مسی تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ نجومی فسخ قرارداد مسی تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید