مدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکا: بحران کرونا از حادثه 11 سپتامبر هم بدتر است

به گزارش چای قند پهلو، مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی آمریکا گفت که اثرات بحران کرونا بر صنعت حمل ونقل هوایی حتی از اثرات حادثه 11 سپتامبر بر این صنعت هم شدیدتر است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکا: بحران کرونا از حادثه 11 سپتامبر هم بدتر است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پالیتیکو، اسکار مونوز مدیرعامل شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز که یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی آمریکا و دنیا محسوب می گردد، در نامه ای خطاب به اعضای ارشد کنگره آمریکا اعلام نمود که اثرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا بر صنعت حمل ونقل هوایی بسیار بدتر از چیزی است که این صنعت پس از حملات 11 سپتامبر تجربه نموده بود.

در نامه ای که مدیرعامل شرکت یونایتد ایرلاینز به اعضای کنگره آمریکا نوشته و نسخه ای از آن به دست خبرنگاران پالیتیکو رسیده، آمده است: بی تردید ما هم از اقدامات محتاطانه ای که برای حفظ سلامت مردم آمریکا در حال اجراست، حمایت می کنیم. اما این اقدامات در عین حال به ایجاد یک بحران اقتصادی بی سابقه منجر شده است که صنعت هوایی آمریکا قبلاً هرگز آن را تجربه ننموده است.

وی در ادامه این نامه افزوده است: اثرات اقتصادی این بحران بر صنعت ما بسیار بدتر از رکود سختی است که ما پس از حملات 11 سپتامبر 2001 شاهدش بودیم.

شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از 160 کشور و قلمرو در اقصی نقاط دنیا را درگیر نموده و تعداد زیادی از دولت ها تصمیم گرفته اند به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر این ویروس، سفرها به ویژه سفرهای هوایی از دیگر نقاط دنیا را محدود نمایند؛ تصمیمی که برای شرکت های هوایی بسیار گران تمام شده است.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا به امروز حدود 190 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در دنیا شناسایی شده اند که از این تعداد بیش از 7500 نفر جان باخته اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 60

به "مدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکا: بحران کرونا از حادثه 11 سپتامبر هم بدتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکا: بحران کرونا از حادثه 11 سپتامبر هم بدتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید