نحوه برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سوم اردیبهشت ماه معین می گردد

به گزارش چای قند پهلو، معاون آموزشی وزارت بهداشت طی نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه ای علوم پزشکی از برگزاری دومین جلسه وبینار در سوم اردیبهشت ماه و آنالیز نحوه برگزاری آزمون های کشوری اطلاع داد.

نحوه برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سوم اردیبهشت ماه معین می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نامه ای به معاونان آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ارسال کرد.

در این نامه آمده است؛ دومین جلسه وبیناری معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در امسال از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه 99 با موضوعات؛ مسائل ترم تحصیلی جاری و فرایند آموزش در دانشگاه ها، شرایط آموزش های مجازی و نحوه ارتقای آن، آنالیز امور قابل تفویض به دانشگاه ها در شرایط فعلی، بحث در مورد زمان و نحوه برگزاری آزمون های کشوری برگزار می گردد.

با توجه به اینکه جمع بندی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در مورد موارد فوق در جلسه روز دوشنبه یک اردیبهشت ماه 99 دبیرخانه مناطق ده گانه آمایشی صورت خواهد گرفت و این جمع بندی در جلسه التکرونیک معاونین آموزشی سراسر کشور ارائه خواهد شد، لذا خواهشمند است همکاران عزیز نظرات و پیشنهادات خود را حداکثر تا روز دوشنبه به دبیر منطقه آمایشی خود ارائه نمایند.

در ضمن مجددا تاکید می گردد دانشگاه ها از اتخاذ تصمیم در مواردی که نیازمند تصمیم گیری در ستاد ملی مدیریت کرونا است (از قبیل ابلاغ بازگشایی و یا استمرار تعطیلی دوره های دانشگاهی) خودداری نمایند.

در ضمن آدرس لینک برقراری ارتباط جهت حضور در جلسه Vc.vums.ac.iri/live و تلفن 7-88504956 به شماره 145 داخلی جهت هماهنگی های لازم اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 142

به "نحوه برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سوم اردیبهشت ماه معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سوم اردیبهشت ماه معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید