نشست روسای فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و نجات غریق و غواصی

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در مورد تعامل و همکاری های مشترک هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و مسعود جوکار رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز ملاقات و گفت و گو کردند.

نشست روسای فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و نجات غریق و غواصی

هادی بشیریان در این نشست ضمن استقبال از همکاری و انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی دو فدراسیون و تجربیات فدراسیون نجات غریق برای توسعه هرچه بیشتر این رشته در ورزش دانشگاهی ارزشمند است.

رئیس فدراسیون دانشگاهی گفت: دو فدراسیون با توانایی هایی که در اختیار دارند می توانند به یکدیگر یاری نمایند.، ما نیز برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق آمادگی داریم و در گام نخست انجمن نجات غریق در فدراسیون و هیات های استانی و مسابقه چند جانبه را بین بخش های مختلف با همکاری فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

در ادامه حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: این فدراسیون در رشته های نجات غریق، غواصی و آب درمانی فعالیت دارد و اولویت فدراسیون پیشگیری از غرق شدن و کاهش تعداد غرق شدگان در کشور به وسیله آموزش است و ما می توانیم به دانشجویان خصوصاً دانشجویان رشته تربیت بدنی دوره های آموزشی را با همکاری دو فدراسیون آموزش دهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه، همکاری دو فدراسیون بیشتر خواهد شد و هیات های استانی می توانند همکاری مشترک را در امور آموزشی و مسابقات داشته باشند.

در ادامه جوکار گفت: با همکاری دو فدراسیون می توان کارهای پژوهشی در قالب انتها نامه ها در اختیار دانشجویان قرار بگیرد و دانشجویان تربیت بدنی پس از گذراندن واحد نجات غریق در دانشگاه ها می توانند در شهرهای خودشان مشغول به کار شوند. هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز آمادگی میزبانی مسابقات نجات غریق کشوری را دارد.

در این نشست علی پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق استان تهران، کریمی مسئول امور مسابقات و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1033

به "نشست روسای فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و نجات غریق و غواصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست روسای فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و نجات غریق و غواصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید