نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/خوزستان نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم می رود و فولاد در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر با گل گهر ملاقات می نماید.

نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها

هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز (شنبه) به مدت سه روز برگزار می گردد که در روز نخست آن، نفت آبادان پذیرای آلومینیوم اراک است. فولاد نیز امروز در ملاقاتی معوقه از هفته هجدهم رو در روی گل گهر قرار می گیرد و نفت مسجدسلیمان بازی هفته بیست و دوم خود مقابل فولاد را در تاریخی دیگر برگزار می نماید.

نفت آبادان - آلومینیوم اراک

آبادانی ها که 9 هفته متوالی نتوانسته اند بردی را در کارنامه خود ثبت نمایند، در بازی امروز با آلومینیوم باید به برد برسند تا بتوانند از بحران خارج شوند و ادامه مسابقات را با فراغ بال بیشتر بازی نمایند. بر این اساس نیز برد در این بازی برای پورموسوی و شاگردانش از نان شب هم واجب تر است و برای آن ها حکم مرگ و زندگی را دارد.

البته این هفته شاگردان پورموسوی میزبانی تیمی هستند که دچار تحول شده و در حال حاضر صندلی خوبی در جدول دارد و با 29 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته ست و این نشان می دهد نفت بازی آسانی ندارد. مربی نفت آبادان نیز عنوان نموده که این تیم روی کاغذ بازی های آسان تری نسبت به حریفان خود دارند و این قول را هم داده که نفتی ها از بحران خارج خواهند شد. این ملاقات که هر دو تیم با انگیزه برد پا به میدان می گذارند و آلومینیوم می خواهد در بالای جدول بماند و نفت هم به دنبال خروج از شرایط فعلی است، می تواند دیدانی و جذاب باشد.

نفت از ساعت 21:15 امروز در خانه پذیرای آلومینیوم اراک است.

فولاد - گل گهر

فولاد در یک بازی معوقه امروز میزبان گل گهری است که به گفته مربی این تیم، سبک منحصر به فردی را در لیگ برتر ارائه می دهد و یک تیم بسیار با کیفیت است. تمام این ها نشان می دهد که گل گهر که صندلی خوبی هم در جدول دارد و در رده چهارم ایستاده است، با انگیزه بسیار به اهواز آمده و می خواهد با شکست فولاد، فرایند خوب خود را ادامه دهد و چشم به رده های بالاتر دارد. البته فولاد هم که در این فصل به ویژه در خانه تسلیم نشدنی نشان داده، به هیچ وجه حریف آسانی برای تیم قلعه نویی نیست.

فولاد اگر چه نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند اما با ارائه بازی های قابل قبول، حالا انگیزه اش برای رقم زدن اتفاق خوب دیگر در لیگ برتر و کسی سهمیه آسیایی، دوچندان شده است و مطمئنا بازی امروز دو تیم فولاد و گل گهر، دوئلی برای کسب برد است. البته نکونام هفت بازیکن خود از جمله فرشاد احمدزاده را که روز گذشته تست کرونای او مثبت شد، در اختیار ندارد و مطمئنا این موضوع کار نکونام را سخت می نماید.

فولاد از ساعت 21 امروز در اهواز پذیرای گل گهر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 815

به "نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید