احتیاج 3 برابری تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی

به گزارش چای قند پهلو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای بستری بیماران کوید در استان هرمزگان باید سه برابر ظرفیت تخت های فعلی برنامه ریزی گردد، در ستاد کشوری برای استان هایی که در شرایط قرمز و بحران کرونا قرار دارند به طور جداگانه تصمیم گیری نشده است و ظرفیت استان در مواجهه با این بحران با مشکل و چالش همراه خواهد بود.

احتیاج 3 برابری تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز 20 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر شرایط استان هرمزگان بحرانی است و انتظار می رود طی هفته آینده بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بار زیادی را متحمل گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه نمود: در حال حاضر کادر درمان فشار زیادی را تحمل می نمایند و تبعات آن به زودی همه را درگیر خواهد نمود.

وی توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت بخش های کوید پرشده است و با توجه به افزایش روزانه ابتلا به این بیماری، انتظار می رود که طی هفته آینده شرایط نامساعدتری از شرایط فعلی پیش رو داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: برای عبور از این شرایط ضروری است همه مردم همکاری نموده و با رعایت اصول ساده ای مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها، برای جلوگیری از شیوع این ویروس کوشش نمایند تا با کمک یکدیگر شاهد کاهش ابتلا و کاهش موارد بستری در بیمارستان باشیم.

وی از نگاه مثبت و همت خیرین سلامت که نیازهای فعلی حوزه درمان و سلامت را اولویت خود قرار داده اند، تقدیر و تشکر کرد و از همه خیرین و مجمع های خیریه استان دعوت به همکاری کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: در حال حاضر شرایط استان هرمزگان بحرانی است و انتظار می رود طی هفته آینده بیمارستان شهید محمدی بار زیادی را متحمل گردد.

وی افزود: باید یک مدیریت جهادی در مورد خدمت رسانی مطلوب انجام گردد، برای تأمین نیروی انسانی، نیروهای استخدامی جدید بیمارستان شریعتی طی چند مرحله در اختیار بیمارستان شهید محمدی قرار می گیرد.

فرشیدی همچنین از ریاست مجتمع پیامبراعظم (ص) بندرعباس و مدیران خواست که برنامه ریزی مناسب را در مورد مدیریت و به کارگیری نیروهای موجود انجام دهند، به روزرسانی سیستم سرمایشی به فوریت در دستور کار قرار گیرد و اکسیژن به میزان کافی در اختیار بخش ها قرار دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 220

به "احتیاج 3 برابری تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج 3 برابری تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید