واکنش چین به اقدامات ضدایرانی واشنگتن: آمریکا یک بار دیگر در انزوا نهاده شد

به گزارش چای قند پهلو، نماینده چین در سازمان ملل شکست آمریکا در فعال کردن مکانیزم ماشه به وسیله این سازمان را شکستی دیگر برای واشنگتن دانست.

واکنش چین به اقدامات ضدایرانی واشنگتن: آمریکا یک بار دیگر در انزوا نهاده شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژانگ جون، نماینده چین در سازمان ملل در توئیتی به شکست آمریکا در سازمان ملل و کوشش برای تحت فشار قرار دادن ایران اشاره نمود.

وی در این توییت نوشت: 13 عضو از 15 عضو شورای امنیت مخالفت شدید خود را با درخواست آمریکا به منظور فعال شدن مکانیسم ماشه با ارسال نامه های خود به رئیس شورای امنیت نشان دادند.

در ادامه این توئیت آمده است: یک بار دیگر آمریکا مقابل جامعه بین الملل ایستاد و یک بار دیگر به شدت در انزوا نهاده شد، چندجانبه گرایی پیروز می گردد.

نماینده چین در سازمان ملل در توئیت دیگری نوشت: پیغام واضح و معین است، تنها راه چاره درست در کوشش های دیپلماتیک و همکاری بین الملل واقع شده است. به منظور دفاع از نظام بین الملل منع گسترش هسته ای و حفظ صلح و ثبات منطقه ای باید دست در دست یکدیگر دهیم و با یکدیگر متحد شویم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 343

به "واکنش چین به اقدامات ضدایرانی واشنگتن: آمریکا یک بار دیگر در انزوا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به اقدامات ضدایرانی واشنگتن: آمریکا یک بار دیگر در انزوا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید