وعده جذاب لژیونر پرسپولیسی پس از انتقال عظیم خبرنگاران

به گزارش چای قند پهلو، شهاب زاهدی، لژیونر ایرانی که به تازگی از المپیک دونتسک به زوریا اوکراین منتقل شده، گفت: من احساس خوبی در اینجا دارم و برای قهرمانی به زوریا آمده ام.

وعده جذاب لژیونر پرسپولیسی پس از انتقال عظیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین با یک ملاقات بسیار مهم و حساس برگزار خواهد شد. در این ملاقات، زوریا لوهانسک در زمین شاختار دونتسک به مصاف این تیم می رود. زوریا با یک بازی کمتر در رده سوم جدول رده بندی واقع شده است و شاختار دوم است. پیروزی زوریا در این دو بازی، اختلاف آنها را با رده دوم به یک امتیاز می رساند.

شهاب زاهدی که پس از کش و قوس فراوان و در میان جنجال های زیاد به زوریا لوهانسک پیوست، امید اول گلزنی این تیم در این ملاقات حساس است. او در تبادل نظریی اظهار داشت که میخواهد با زوریا به حداکثر عناوین دست پیدا کند.

زاهدی در تبادل نظر با سایت اسپورت اوکراین گفت: وقتی به اینجا آمدم فهمیدم زوریا یکی از بهترین تیم های اوکراین است. این اولین روز حضور من در اوکراین نیست، می خواستم در چنین باشگاه مهمی بازی کنم. مسرورم که اینجا در یک باشگاه خوب، با بازیکنان و کادرفنی خوب بازی می کنم.

زاهدی در ادامه صحبت هایش گفت: سازگاری و هماهنگی من با تیم بسیار سریع رخ خواهد داد. من بهترین ویژگی های خود را به صورت تمام و کمال نشان خواهم داد. من می خواهم با زوریا به حداکثر نتیجه برسم و برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی اوکراین کوشش می کنم.

وی ادامه داد: من قبلاً چند دوست در زوریا داشتم و آنها به گرمی از من استقبال کردند. حس بسیار خوبی دارم.

زاهدی سپس برای رقیبان نیز کری خواند و گفت: اوکراین! منتظر قهرمان جدید باشید!

او که در ملاقات هفته گذشته مقابل ماریوپول نخستین گل خود برای زوریا را به ثمر رساند گفت: مهمترین چیز برای من پیروزی تیم است. احساس پیروزی را دوست دارم. وقتی گل زدم مسرور شدم. من از فوتبال لذت می برم و به لطف آن گل می زنم.

وی درخصوص ملاقات هفته گذشته نیز گفت: ما خوب بازی کردیم و لیاقت این نتیجه را داشتیم. به گلزنی فکر نمی کنم، هدف من دیدن زوریا در بالای جدول رده بندی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 713

به "وعده جذاب لژیونر پرسپولیسی پس از انتقال عظیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده جذاب لژیونر پرسپولیسی پس از انتقال عظیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید