پرداخت 17 میلیاردی بدهی و 70 درصدی قراردادها در استقلال خوزستان، لستر در جهت بازگشت

به گزارش چای قند پهلو، تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی به رکورد پنج پیروزی متوالی در لیگ دسته اول رسیده که این باشگاه از لحاظ اقتصادی نیز شرایط خوبی را رقم زده است.

پرداخت 17 میلیاردی بدهی و 70 درصدی قراردادها در استقلال خوزستان، لستر در جهت بازگشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط نموده است، بعد از بحرانی که در بحث نتیجه گیری و مدیریتی طی نموده است، الان به فرایند نسبتاً مطلوبی دست پیدا نموده است. این تیم با راهنمایی امیر خلیفه اصل به عنوان اولین تجربه سرمربیگری اش در پنج بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است تا از انتهای جدول به رتبه هشتم برسد. از نکات فنی دیگر استقلال خوزستان اینکه فرزین گروسیان دروازه بان این تیم در 9 بازی دور برگشت تنها دو گل دریافت نموده و هفت کلین شیت را به نام خود ثبت نموده است.

این باشگاه که با قهرمانی در فصل 95-1394 به لستر سیتی ایران معروف شده در بحث مدیریتی نیز از 21 میلیارد تومان بدهی تا به امروز 17 میلیارد را تسویه نموده است. همچنین با پیگیری های نادر یوسفی مدیرعامل گروه ملی ایران و فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه تا به امروز 70 درصد از مبالغ قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است.

در حالی که خیلی از باشگاه های عنوان دار و قدیمی فوتبال ایران زمانی که به لیگ دسته اول سقوط می نمایند، معمولاً وضعیتی بحرانی و نامطلوبی را سپری می نمایند، اما می توان با این فرایند به باشگاه استقلال خوزستان که آخرین قهرمان لیگ برتر قبل از سه دوره قهرمانی پیاپی پرسپولیس است، خیلی امیدوار بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 267

به "پرداخت 17 میلیاردی بدهی و 70 درصدی قراردادها در استقلال خوزستان، لستر در جهت بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 17 میلیاردی بدهی و 70 درصدی قراردادها در استقلال خوزستان، لستر در جهت بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید