پیشی دریافت بایدن از ترامپ در جمع آوری یاری های مردمی

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، کارزار انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام نموده که با جذب 141 میلیون دلار یاری اقتصادی در ماه گذشته پیروز تر از جمهوریخواهان عمل نموده است.

پیشی دریافت بایدن از ترامپ در جمع آوری یاری های مردمی

میزان یاری های مردمی به کمپین انتخاباتی ترامپ در ماه گذشته 131 میلیون دلار بوده است.

مطابق گزارش کارزار انتخاباتی جمهوریخواهان، طی ماه گذشته میلادی روزانه به طور متوسط 4.3 میلیون دلار جذب ستاد انتخاباتی ترامپ شده و در روز تولد او یعنی 14 ژوئن بالاترین رقم روزانه با دریافت 14 میلیون دلار ثبت شده است.

برَد پارسکِیل مدیر کازار انتخاباتی ترامپ در ارزیابی دلایل ثبت این رکود گفت که کتمان نمی توان کرد که شور و شوق مردم آمریکا برای یاری به پیروزی مجدد دونالد ترامپ در حال افزایش است. او دلیل افزایش این تمایل را اهمیت بالای دغدغه های اقتصادی در انتخاب نامزد مطلوب توسط مردم ارزیابی کرد.

این در حالی است که طی ماه مه نیز مجموع یاری جمع آوری شده توسط کارزار انتخاباتی ترامپ 74 میلیون دلار اعلام شد که باز هم کمتر از رقم 80 میلیون دلاری بود که کارزار دموکرات ها در حمایت از نامزد خود، جو بایدن دریافت نموده بود.

کارزار حامی بایدن تصریح نموده که مجموع یاری اقتصادی جذب شده توسط این کارزار طی سه ماه گذشته 282 میلیون دلار بوده، در حالی که در این مدت تنها 266 میلیون دلار توسط کارزار پشتیبان ترامپ جذب شده است.

با این حال، جمهورخواهان تاکید دارند که کارزار انتخاباتی نامزد مورد حمایت آنها در حال حاضر 295 میلیون دلار موجودی نقد برای هزینه کرد طی رقابت های چهار ماه آینده در اختیار دارد. دموکرات ها تا به امروز در خصوص اعلام موجودی نقد ستاد بایدن سکوت نموده اند.

مطابق ادعای شبکه خبری سی بی اس، کارزار انتخاباتی ترامپ تا به امروز نزدیک به 100 میلیون دلار به پخش تبلیغات تلویزیونی در شبکه های خصوصی و محلی اختصاص داده است. از جمله 37 میلیون دلار در فلوریدا، 18 میلیون دلار در اوهایو، 16.5 میلیون دلار در کارولینای شاقتصادی، بیش از 14.5میلیون دلار در پنسیلوانیا، 7 میلیون دلار در ویسکانسین و 5 میلیون دلار در آریزونا.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر(13 آبان) آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندیداها پس از ورود رسمی به رقابت ها مهمترین کاری که پیش رو دارند، جمع آوری یاری های اقتصادی و معرفی خودشان به مردم است. مهمترین عامل تاثیرگذار بر مردم و معرفی کاندیداها، تبلیغات است که موثرترین آن تبلیغات تلویزیونی است. برای انجام این گونه تبلیغات هم احتیاج به پول است که از حامیان اقتصادی تامین می گردد.

این حامیان اقتصادی می توانند ثروتمندان، لابی ها، شرکت های عظیم و مردم عادی باشند. مردم عادی می توانند با یاری های خرد خود همانند 5 دلار و 10 دلار به نامزد مورد علاقه شان یاری اقتصادی نمایند. این که هر کاندیدایی میزان یاری های اقتصادی خردش، که از سوی مردم تامین می گردد، درصد بیشتری از منابع اقتصادی اش را تشکیل دهد، نتیجه مثبتی دارد و نشان دهنده مردمی و محبوب بودن آن فرد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 270

به "پیشی دریافت بایدن از ترامپ در جمع آوری یاری های مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشی دریافت بایدن از ترامپ در جمع آوری یاری های مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید