تور ارزان ایتالیا: پیولی: میلان شجاعت بالایی دارد و از هیچ تیمی نمی ترسد، برترین تیم سری A را شکست دادیم

به گزارش چای قند پهلو، سرمربی میلان پس از غلبه بر اینتر، از افعی ها به عنوان برترین تیم سری A یاد کرد.

تور ارزان ایتالیا: پیولی: میلان شجاعت بالایی دارد و از هیچ تیمی نمی ترسد، برترین تیم سری A را شکست دادیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی پس از رجحان 2 بر یک میلان در دربی شش امتیازی دلامادونینا، ابتدا به مسروری خود پس از این بازی اشاره نمود و گفت: از تماشا فیلم دویدنم خنده ام گرفت، اما بسیار مسرور بودم. بازیکنان من روحیه ای باورنکردنی دارند تا از محدودیت ها عبور نمایند. ما همان تعداد امتیازی را داریم که فصل گذشته در این هفته از فصل داشتیم؛ پس باید کارهای بسیار بیشتری انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش باید همچنان به خودشان باور داشته باشند، گفت: به آنها گفتم که موانع غیرقابل عبور تنها برای کسانی است که خودباوری ندارند. ما برترین تیم سری A، قهرمان فصل گذشته مسابقات و صدرنشین فعلی را شکست دادیم و خودمان را اثبات کردیم. اینتر در نیمه اول بهتر بود، اما تیم من شجاعت بالایی دارد و از کسی نمی ترسد. ما در بعضی نقاط زمین تیم برتر بودیم و البته در برترین فُرم خودمان قرار نداشتیم.

سرمربی میلان، قدرت ذهنی بازیکنانش را قابل توجه دانست و گفت: اینتر در بازی رفت هم در ضدحملات به ما ضربه می زد. در این مسابقه هم با اشتباهات خودمان و پاس های اشتباه به حریف فرصت دادیم. اینتر با آغاز نیمه دوم عقب نشینی کرد و به ما اجازه داد تا ابتکار عمل را در اختیار بگیریم.

پیولی با تمجید از ستاره درخشان دلامادونینا توضیح داد: جذب بازیکنانی چون ژیرو، زلاتان و کیائر که می دانند برای پیروزی چه می خواهید، تجربه و بلوغ تیم را افزایش می دهد. اینها درس های مهمی هستند که بازیکنان جوان تر هر روز یاد می گیرند.

وی از تعهدی که پیش از این مسابقه به خودش داده بود، پرده برداشت و اعلام کرد: این موضوع کمی پیش پا افتاده است. به خودم قول دادم اگر مقابل اینتر پیروز شویم، سیگار محبوب توسکانو خودم را به مدت یک ماه نمی کشم. این شاید برای من مفید باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1186

به "تور ارزان ایتالیا: پیولی: میلان شجاعت بالایی دارد و از هیچ تیمی نمی ترسد، برترین تیم سری A را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: پیولی: میلان شجاعت بالایی دارد و از هیچ تیمی نمی ترسد، برترین تیم سری A را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید