کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد، برگزاری ملاقات استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی

به گزارش چای قند پهلو، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: آرای کمیته انضباطی در مورد تکرار دیدارهای لغو شده استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی مورد تایید است.

کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد، برگزاری ملاقات استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: ملاقات دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان که طبق برنامه باید در تاریخ 15 تیرماه 99 در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می شد، به دلیل ابتلا 25 درصد از اعضای تیم فولاد خوزستان به کرونا ویروس لغو شده بود که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه نساجی، کمیته استیناف با آنالیز موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده، حکم کمیته انضباطی را تایید کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این قرار بود ملاقات تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران نیز در تاریخ 15 تیرماه 99 در استادیوم تختی شهر جم برگزار گردد که به لحاظ ابتلا 25 درصد از اعضای تیم استقلال تهران، این بازی لغو شد که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه پارس جنوبی، کمیته استیناف با آنالیز موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلا به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تایید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 304

به "کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد، برگزاری ملاقات استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد، برگزاری ملاقات استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید