یوونتوس درصدد کاهش هزینه ها با فروش 3 بازیکن

به گزارش چای قند پهلو، بانوی پیر برای پایین آوردن هزینه های خود در فصل جدید قصد فروش سه بازیکنی را دارد که به نظر نمی رسد نقش پررنگی در برنامه های فصل آینده سرمربی جدید تیم داشته باشند.

یوونتوس درصدد کاهش هزینه ها با فروش 3 بازیکن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با توجه به ضررهای اقتصادی وارد آمده به باشگاه های فوتبال اروپایی در نتیجه از دست رفتن بخش مهمی از منابع درآمدشان پس از شیوع کرونا هر کدام به شیوه ای سعی در کاهش هزینه های خود دارند. باشگاه یوونتوس نیز در این میان برای پایین آوردن رقم لیست حقوقی اش، سعی در انتقال سه بازیکنی دارد که در برنامه های فصل آینده سرمربی جدید تیم، آندره آ پیرلو جایی ندارند. این سه بازیکن سامی خدیرا هافبک آلمانی، ماتیا دی شیلیو دفاع راست ایتالیایی و مارکو پیاتسا بال کروات تیم هستند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت تورین، با ورود دژان کولوسفسکی از پارما و خداحافظی بلیز ماتویدی که راهی تیم اینتر میامی آمریکا شد، یوونتوس 3 میلیون یورو در فصل در هزینه هایش صرفه جویی خواهد نمود. علاوه بر این معاوضه میرالم پیانیچ با آرتور ملو هم سبب شد که 3 میلیون دیگر از مجموع رقم پرداختی باشگاه به بازیکنانش به عنوان حقوق کاسته گردد. پیانیچ از یوونتوس سالانه 13 میلیون یورو حقوق می گرفت و آرتور 10 میلیون یورو.

با این حال بانوی پیر سعی دارد با فروش سه بازیکن مازادش باز هم هزینه های خود را کاهش دهد. با ورود کولوسفسکی، آرتور ملو و وستون مک کنی از شالکه یوونتوس دیگر به خدیرا و پیاتسا احتیاج ندارد. در این میان فروش خدیرا 7 میلیون یوروی دیگر از هزینه های یوونتوس خواهد کاست. او در حال حاضر 12 میلیون یورو در سال حقوق می گیرد در حالی که مک کنی با حقوق 5 میلیون یورو در سال به یوونتوس ملحق شده است. در مجموع فروش خدیرا، دی شیلیو و پیاتسا روی هم رفته 25 میلیون یورو از هزینه های بیانکونری برای پرداخت حقوق خواهد کاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 381

به "یوونتوس درصدد کاهش هزینه ها با فروش 3 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس درصدد کاهش هزینه ها با فروش 3 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید