آیفون 15 احتمالا در چند کشور بدون درگاه سیم کارت عرضه می گردد

به گزارش چای قند پهلو، بر اساس اعلام یکی از سایت های فرانسوی، به نظر می رسد تمام مدل های سری آیفون 15 در این کشور بدون درگاه سیم کارت راهی بازار خواهند شد. این یعنی کاربران چاره ای جز استفاده از eSIM نخواهند داشت. اگر این شایعه به واقعیت تبدیل گردد، احتمالا در چندین کشور اروپایی شاهد عرضه آیفون بدون درگاه سیم کارت خواهیم بود.

آیفون 15 احتمالا در چند کشور بدون درگاه سیم کارت عرضه می گردد

باید خاطرنشان کنیم در بیشتر کشورهایی اروپایی یک مدل از آیفون به فروش می رسد. به عنوان مثال مدل A2890 گوشی آیفون 14 پرو که در فرانسه به دست کاربران رسیده، همان مدلی است که راهی بازارهای بریتانیا، ایرلند، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، اتریش، لهستان، هلند، بلژیک، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، سوییس و چندین کشور دیگر شده است.

همانطور که احتمالا می دانید، اپل سال گذشته تمام مدل های آیفون 14 را برای بازار آمریکا بدون درگاه سیم کارت عرضه نموده و بنابراین کاربران آمریکایی این گوشی ها به ناچار باید از eSIM استفاده نمایند. بعلاوه در صورتی که این کاربران از آمریکا خارج شوند، برای دسترسی به سیگنال و اینترنت موبایل باید از اپراتورهای مخابراتی که از این قابلیت پشتیبانی می نماید، استفاده نمایند.

اپل می گوید eSIM نسبت به سیم کارت های فیزیکی امنیت بسیار بیشتری دارد زیرا نمی توان آن ها را از بدنه گوشی بیرون آورد و در نتیجه بعد از دزدیده شدن، گوشی موردنظر راحت تر پیدا می گردد. اپل اعلام نموده که در تنظیمات آیفون امکان قرارگیری هشت eSIM وجود دارد و بنابراین کاربران می توانند از 8 اپراتور مختلف بهره ببرند.

بعد از عملی شدن این قابلیت برای مدل های آمریکایی آیفون، بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که اپل تا چند سال دیگر به طور کامل قابلیت پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی را برای آیفون ها کنار می گذارد. حالا با انتشار شایعه مربوط به حذف سیم کارت فیزیکی از بدنه سری آیفون 15 در اروپا، به نظر می رسد اپل یک گام دیگر به این هدف نزدیک تر خواهد شد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

44,900,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

61,044,900

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1402 بروزرسانی: 7 فروردین 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1393

به "آیفون 15 احتمالا در چند کشور بدون درگاه سیم کارت عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 احتمالا در چند کشور بدون درگاه سیم کارت عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید