استوری های اینستاگرام شخصی تر می شوند ، امکان ایجاد گروه دوستان صمیمی

به گزارش چای قند پهلو، استوری اینستاگرام از محبوب ترین قابلیت ها محسوب می گردد و هم اکنون خبر رسیده که قرار است استوری های اینستاگرام شخصی تر شوند.

استوری های اینستاگرام شخصی تر می شوند ، امکان ایجاد گروه دوستان صمیمی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا به زودی هنگام حضور در اینستاگرام می توانید استوری ها را بر اساس دلخواه خود محدودتر کنید. گرچه پیش از این هم گزینه محدود کردن استوری برای بعضی اشخاص خاص وجود داشت اما به نظر می رسد این گزینه در حال توسعه است و در آینده ای نزدیک استوری ها فضایی محبت آمیز تر خواهند داشت.

درواقع اینستاگرام به شما اجازه می دهد که استوری های خود را تنها با دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید. نکته مهم تر این که برای انتخاب افرادی که استوری ها را به شکل گروهی می بینند نیز دستتان باز تر خواهد بود.

شما در نهایت می توانید استوری های اینستاگرامی را تنها با خودتان به اشتراک بگذارید و این یعنی یک استوری کاملا اختصاصی برای خودتان. این ویژگی های نو امکان ایجاد گروه دوستان صمیمی را در بخش استوری فراهم نموده و اجازه می دهد استوری ها را با جمع دوستان خاص خود مشترک شوید و بر این اساس به جز افراد دلخواه شما هیچ شخصی نمی تواند در استوری های شما حضور داشته باشد.

با توجه به گزارشی که در پست رسمی اینستاگرام ذکر شده شما با یاری این قابلیت می تواند افراد را بعدها نیز به لیست دوستان خود اضافه کنید. تنها کافیست اقدام به باز کردن نمایه خود نموده و لیست را کم و زیاد کنید. از سوی دیگر اگر دوستانتان، شما را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه نمایند، یک علامت سبز در کنار تصویر پروفایل خود خواهید دید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1348

به "استوری های اینستاگرام شخصی تر می شوند ، امکان ایجاد گروه دوستان صمیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری های اینستاگرام شخصی تر می شوند ، امکان ایجاد گروه دوستان صمیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید