اسنپ دکتر یک ساله شد

به گزارش چای قند پهلو، اسنپ دکتر که به تازگی تولد یک سالگی خود را جشن گرفت، کوشش می نماید در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور اهمیت زیادی پیدا نموده، تسهیلگر ارائه خدمات و سرویس های متنوع پزشکی باشد. خدمات این سامانه در قالب سرویس پزشک و مشاور در سوپر اپلیکیشن اسنپ نیز ارائه می گردد تا به این ترتیب کاربران زیادی به آسانی به خدمات پزشکی آنلاین دسترسی داشته باشند.

اسنپ دکتر یک ساله شد

در ادامه جهت یکساله اسنپ دکتر و دستاوردهایش را با هم مرور می کنیم:

خدمات مشاوره اسنپ دکتر

اسنپ دکتر در این یک سال کوشش نموده تا خدمات خود را در همه حوزه های مرتبط با سلامت گسترش بدهد و با پزشکان بیشتری برای ارائه خدمات همکاری کند. در حال حاضر بیش از 3هزار پزشک، روانشناس و مشاور در حال همکاری با اسنپ دکتر هستند و امکان مشاوره با پزشکان عمومی و متخصص و مشاوره تلفنی با روانشناسان و مشاوران را برای کاربران فراهم نموده اند.

اسنپ دکتر و خدمت رسانی در دوران کرونا

یکی از اصلی ترین توصیه های پزشکان در دوران کرونا، ماندن در خانه است، خصوصا برای کسانی که مبتلا و یا مشکوک به این ویروس هستند. اسنپ دکتر به همین دلیل کوشش نموده در روزهای سختِ پاندمی، با ارائه خدماتی چون مشاوره پزشکی کرونا و آزمایش کرونا در منزل یاری کند تا مبتلایان احتمالی به ویروس کمتر از خانه خارج شوند. از سوی دیگر اسنپ دکتر با ارائه مشاوره پزشکی 24 ساعته به بیماران مبتلا به کرونا کوشش نموده تا در جهت رسیدن به سلامتی در کنار این بیماران باشد. در سال گذشته اسنپ دکتر پیروز شده با ارائه خدمات آنلاین از مراجعه حضوری حدود 100 هزار نفر از کسانی که مبتلا یا مشکوک به کرونا بودند، به مراکز درمانی جلوگیری کند. همچنین اسنپ دکتر با ارائه خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، آزمایش در منزل و سرویس تهیه دارو کوشش نموده تا رفت وآمد غیرضروری را به حداقل برساند.

ایمن کردن محیط های کاری با تست کرونای سازمانی

تست کرونای سازمانی یکی دیگر از خدمات اسنپ دکتر است که در جهت ایمنی فضای کار به سازمان ها و کسب و کارهای بسیاری ارائه شده است. با ارائه این خدمت در کوتاه ترین زمان بعد از درخواست سازمان ها و جواب دهی سریع به آزمایش ها کوشش شده تا از شیوع ویروس کرونا در محیط های کاری جلوگیری گردد. اطمینان از کیفیت آزمایش و سرعت بالای پاسخ دهی و ارائه خدمات مشاوره پزشکی بعد از تعیین شدن نتیجه آزمایش از ویژگی های تست کرونای اسنپ دکتر است.

خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

خدمات پزشکی و پرستاری در منزلِ اسنپ دکتر شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل و خدمات پرستاری مثل تزریقات، سرم تراپی، سونداژ، نوار قلب و غیره و همچنین خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل است. این خدمات در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه فعال است. اسنپ دکتر در یکسال گذشته به 26 هزار نفر خدمات پزشکی در منزل ارائه داده و در واقع در شرایطی که خروج از خانه و حضور در مراکز درمانی می تواند خطر ابتلا به کرونا را همراه داشته باشد، سبب شده که این افراد برای دریافت خدمات پزشکی مجبور به خروج از منزل نباشند.

آزمایش در منزل با اسنپ دکتر

اسنپ دکتر علاوه بر ارائه آزمایش های کرونا در منزل، انجام سایر آزمایش های پزشکی را هم در منزل فراهم نموده است. این خدمت یاری نموده افراد برای دریافت این خدمات به آزمایشگاه ها و بیمارستان ها که از مراکز با خطر بالای آلودگی هستد مراجعه ننمایند و آزمایش های پزشکی و نمونه گیری آن ها در خانه انجام گردد. این آزمایش ها شامل آزمایش تیروئید، آزمایش های هورمونی زنان، چکاپ بچه ها، ایدز و هپاتیت، چکاپ زنان، بچه ها و آقایان و تمام آزمایش هایی می گردد که در منزل امکان نمونه گیری آنها وجود دارد. همچنین امکان استفاده از بیمه درمانی پایه و تکمیلی برای انجام این آزمایش ها در منزل وجود دارد.

تهیه آنلاین نسخه دارو

به نقل از سی ان بی سی، بر اساس مطالعات دانشکده بهداشت عمومی (School of Public Health) دانشگاه واشنگتن (University of Washington)، کار در داروخانه به عنوان دومین شغل پرخطر در دوران کرونا شناخته شده است و داروخانه ها یکی از مکان های پرخطر شیوع ویروس کرونا هستند. به همین دلیل اسنپ دکتر با ایجاد قابلیت تهیه نسخه دارو به صورت آنلاین کوشش نموده تا احتیاج به مراجعه به داروخانه ها و قرار دریافت در معرض ویروس کرونا را به حداقل برساند. این سرویس در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، کرج، شیراز و اهواز فعال است و به زودی شهرهای دیگری هم به این فهرست اضافه می شوند.

اسنپ دکتر دوستدار حیوانات

از آنجا که اسنپ دکتر خود را دوستدار حیوانات می داند، سرویس مشاوره تلفنی و متنی دامپزشکی را هم به خدمات خود اضافه نموده، بنابراین کسانی که حیوانات خانگی دارند می توانند برای طرح مسائل و بیماری های مربوط به حیوانات خانگی خود شامل دام های کوچک و پرندگان خانگی از این امکان استفاده نمایند.

همچنین اسنپ دکتر امکان سفارش محصولات دوستدار حیوانات یا کرولتی فری را هم به بخش سفارش دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی خود اضافه نموده است. با این امکان، کاربرانِ اسنپ دکتر می توانند داروخانه را از ترجیح خود برای خرید محصولات دوستدار حیوانات مطلع نمایند و در صورتی که محصول دوستدار حیوانات مورد احتیاج کاربر در داروخانه موجود باشد، کالا برای کاربر ارسال می گردد. در صورت موجود نبودن کالاهای دوستدار حیوانات هم، با کاربر تماس گرفته و کالای جایگزینی به او پیشنهاد داده می گردد.

این جهت ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 840

به "اسنپ دکتر یک ساله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ دکتر یک ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید