اهدای دو هزار و 500 بسته معیشتی به نیازمندان در گناباد

به گزارش چای قند پهلو، فرماندار گناباد گفت: مردم خیر گناباد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، دو هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد ریال به نیازمندان اهدا کرده اند.

اهدای دو هزار و 500 بسته معیشتی به نیازمندان در گناباد

حامد قربانی فرماندار گناباد در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز به همت مردم، گروه های جهادی و خیرین، بیش از چهار میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شده است و 10 میلیارد ریال کمک های خیرین در غالب بسته های غذایی به نیازمندان اهدا شده است.

او افزود: پس از شروع طرح فاصه گذاری اجتماعی، از هفدهم اسفند ماه، هفت ورودی شهری و 33 ورودی روستایی را کنترل کردیم که سبب کاهش 80 درصدی ورود خودرو به شهر ستان بوده و در حدود 600 خودرو را نیز برگشت داشته ایم.

فرماندار گناباد ادامه داد: گروه های جهادی و مردمی هم توسط سمن های شهرستان برای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پای کار آمدند که گروه دهه شصتی های گناباد پس از راه اندازی، روزانه در ضد عفونی معابر شهری و روستایی با شهرداری ها و دهکمک های شهرستان، همکاری می کنند.

قربانی بیان نمود: اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی هم تجهیز شده و به زودی تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد و آزمایشگاه تشخیص کرونا نیز در گناباد با اعتبار یک میلیارد تومانی افتتاح شده در درمان افراد مبتلا نقش بسزایی خواهد داشت.

/ح.ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 148

به "اهدای دو هزار و 500 بسته معیشتی به نیازمندان در گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای دو هزار و 500 بسته معیشتی به نیازمندان در گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید