بازگشایی معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع)

به گزارش چای قند پهلو، رئیس کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع) پس از سال ها بازگشایی شد.

بازگشایی معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع)

خبرنگاران البرز - حسین مهاجری گفت: معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع) برای ایجاد سهولت در رفت و آمد، پس از سال ها بازگشایی شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با عنایت به درخواست های مکرر اهالی خیابان المهدی حصارک مبنی بر بازگشایی معبر 12 متری عبوری از ضلع شمال امامزاده محمد(ع)، خط طرح معبر یادشده مطابق طرح تفصیلی مصوب به بازار روز موجود برخورد و عملا اجرای آن امکان پذیر نبود.

در این راستا شهرداری برای حل مشکل نسبت به تغییر خط طرح، پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده پنج به تغییر خط طرح از مساحت واقع در طرح از 700 مترمربع به 1080 مترمربع افزایش و تغییر پیدا کرد.

مهاجری گفت: بنابراین طی لایحه شهرداری، اعضای شورای شهر موافقت کردند تا با عنایت به خط طرح مصوب کمیسیون ماده پنج در رابطه با خیابان 12 متری عبوری از ضلع شمالی امامزاده محمد (ع) نسبت به اعطای 380مترمربع تراکم تجاری به عنوان جبران غرامت مساحت 380 مترمربع ناشی از تغییر خط طرح در محل مورد توافق شهرداری کرج با اداره کل اوقاف استان البرز در اراضی امامزاده محمد (ع) پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده 5 اقدام کند.

طرح بازگشایی و تعریض معابر بنا به ضروریات هرمنطقه و با اولویت بندی ها انجام خواهد شد.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1138

به "بازگشایی معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی معبر 12 متری حصارک به امام زاده محمد(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید