برف گیر شدن هزاران جهانگرد در منطقه اسکی Zermatt

به گزارش چای قند پهلو، هزاران نفر از گردشگران در اتریش و اسکی سوئیس بعد از بارش شدید برف، برف گیر شدند.

برف گیر شدن هزاران جهانگرد در منطقه اسکی Zermatt

گردشگران برای دومین بار در این ماه، در منطقه Zermatt برف گیر شدند. زرمات در انتهای مترتال و در فاصله 1٬620 متر (5٬310 فوت) از بلندترین نقاط سوئیس قرار گرفته است. به همین علت این روستا مکان مناسبی برای اسکی روی برف به شمار رفته و دارای گردشگران زیادی برای اسکی است.

هزاران نفر از مردم به علت بارش برف سنگین در کوه های آلپ برف گیر شدند و بسیاری از آن ها قادر به بازگشت به خانه خود پس از تعطیلات اسکی نیستند. خطوط راه آهن و جاده ها به زرمات در سوئیس و سنت آنتون در اتریش مسدود شده اند و مقامات از مردم می خواهند که به علت مسائل ایمنی در محل اقامت خود بمانند.

اگرچه تعدادی از جهانگرد ها به وسیله بالگرد به خارج از زرمات منتقل شدند، پروازها به علت شرایط بد آب و هوایی متوقف شده اند. وب سایت های رسمی منطقه به مسافرانی که قصد سفر به این منطقه را دارند، توصیه هایی دارند:

به علت خطر بهمن خطوط جاده ها و راه آهن Zermatt-Täsch بسته شده است؛ بنابراین Zermatt در دسترس نیست. با توجه به شرایط فعلی از مهمانان می خواهیم که به Täsch / Randa سفر ننمایند. از مهمانان خواسته می گردد در پی اقامت در شهرهای بزرگ تر مانند: Brig / Visp، Zurich، Basel، Bern، Geneva یا Lozanne بگردند.

پلیس در St Anton اتریش، مجوز سفر به داخل و خارج از شهر را فقط به خودروهای مجهز به زنجیر چرخ می دهد، این در حالی است که آتش نشانان در بعضی موارد مردم را در اطراف دره ها اسکورت می نمایند.

یک سخنگوی مقام رسمی گردشگری در St Anton گفت:

در حال حاضر خیابان های منتهی به St Anton آمل آرلبرگ بسته شده و یک راه ارتباطی برای هشدار بهمن ناگهانی در جاده ها و بسته شدن آن ها فراهم شده است.

یک روزنامه آلمانی زبان بیان کرد یک اسکی باز در باواریا به علت ریزش بهمن کشته شده است.

دسترسی به راه آهن و جاده های منطقه زرمات به علت روبرو شدن با بارش برف و خطر بهمن به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. اگر شما در این منطقه هستید، لطفا دستورالعمل های مقامات محلی و به روزرسانی های موجود در وب سایت گردشگری محلی را دنبال کنید.

در بعضی از نقاط کشور خطر سیل، رانش و بهمن وجود دارد. پیش از سفر، پیش بینی آب و هوای محلی را برای به دست آوردن آخرین اطلاعات، آنالیز کنید. اگر شما برنامه اسکی یا پیاده روی برنامه ریزی نموده اید، حتما شرایط آب و هوایی را آنالیز کنید و قبل از رفتن به توصیه مشاوران محلی گوش دهید، احتیاط کنید و تمام اعلامیه ها و هشدارهای نوشته شده را مطالعه کنید.

این برای دومین بار در این ماه است که بازدیدنمایندگان Zermatt برف گیر می شوند؛ در روزهای 8 و 9 ژانویه بیش از 13 هزار بازدیدنماینده پس از بارش شدید برف، برف گیر شدند.

مقامات محلی به علت بارش شدید برف و وزش باد در خصوص احتمال وقوع بهمن بزرگ هشدار دادند.

منبع: کجارو / independent.co.uk
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1132

به "برف گیر شدن هزاران جهانگرد در منطقه اسکی Zermatt" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف گیر شدن هزاران جهانگرد در منطقه اسکی Zermatt"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید