حضور حماسی مردم رشت در اجتماع یوم الله 22 بهمن

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/گیلان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم انقلابی رشت زیر بارش باران به صحنه آمدند تا مجدد با آرمان های انقلاب، امام راحل، شهدا، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت نمایند.

حضور حماسی مردم رشت در اجتماع یوم الله 22 بهمن

در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باردیگر مردم انقلابی رشت با حضور حماسی خود با اجتماع در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب برای تجدید بیعت آمده اند.

سمانه سعادتمند مادر دو فرزند رشتی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آمده ام تا همه جهان ببینند که پای رهبر و انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی اضافه کرد: جوانان ما با ریختن خون خود از این انقلاب حفاظت نموده اند و به هیچ دشمنی اجازه نخواهند داد به این انقلاب ضربه وارد نمایند.

دشمنان آب در هاونگ می کوبند

این بانوی رشتی اعلام نمود: با تماشا حضور حماسی مردم در شت احساس غرور می کنم و خوشحالم که دشمنان این انقلاب همچنان آب در هاونگ می کوبند.

در ادامه حسن محمدپور یکی از بازاریان رشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آمده ایم تا جهان بداند انقلاب اسلامی مان را با هیچ چیز در جهان عوض نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان سعی دارند ملت را از صحنه انقلاب دور نمایند اما همیشه مردم با حضور حماسی خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی می نمایند.

وی اعلام نمود: دشمنان نظام از اینکه دست شان به منابع این کشور نمی رسد ناراحت هستند و با برنامه ریزی های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را دارند و خوشبختانه هر بار مردم با حمایت از انقلاب رویای دشمنان را به کابوس تبدیل نموده اند.

قلب جوانان با انقلاب اسلامی ایران است

در ادامه اجتماع بزرگ 22 بهمن رشت یک دانشجوی رشتی به خبرنگاران گفت: قلب جوانان ما با انقلاب است و هیچگاه اجازه نمی دهند ضربه ای به انقلاب وارد گردد.

وی اضافه کرد: دانشجویان پشتیبان نظام و انقلاب هستند و این مساله بسیار دشمنان را ناامید نموده است.

تیر دشمنان به سنگ خورده است

این دانشجو توضیح داد: دشمن فکر می نماید می تواند با بهره گیری از مسائل مالی جوانان را منحرف کند اما با این حماسه حضور مردم دیدیم که بار دیگر تیرشان به سنگ خورده است.

وی گفت: جانمان را فدای این نظام و انقلاب می کنیم و با تقویت روحیه ایثار و شهادت هر روز راه پیشرفت و عزت و اقتدار را طی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1216

به "حضور حماسی مردم رشت در اجتماع یوم الله 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور حماسی مردم رشت در اجتماع یوم الله 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید