داستان مدلی که ایجنت شد؛ فوتبال رومانی تحت کنترل خانم آناماریا

به گزارش چای قند پهلو، خانم آناماریا اخیراً در کوشش است تا باشگاهی در رومانی را خریداری کند و نامش را به عنوان مالک سر زبان ها بیندازد. او در نظر دارد تا با 630 هزار پوند باشگاه هرمانشدارت را تصاحب کند.

داستان مدلی که ایجنت شد؛ فوتبال رومانی تحت کنترل خانم آناماریا

یکی از معروف ترین مدیربرنامه ها در فوتبال رومانی خانم آناماریا پرودان است که پیش تر به عنوان مدل فعالیت می نموده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی، دو ماهی است که نام آماندا استاولی به عنوان رابط بین بن سلمان و مایک اشلی برای خرید سهام باشگاه نیوکاسل شنیده می گردد. رابطی که توانست به عنوان وصل کننده این انتقال 300 میلیون پوندی 10 درصد از سهام باشگاه را به عنوان دستمزدش مال خود کند.

آماندا مدلی بود که به واسطه ارتباطاتش با کاخ سلطنتی بریتانیا توانست به عنوان ایجنت در بخش های مختلف به تجارت بپردازد. در واقع نیوکاسل بهانه ای برای ورود او به فوتبال شد. او اما تنها ایجنت خانم دنیای فوتبال نیست که از مدلینگ به مستطیل سبز آمده است.

مدل رومانیایی ایجنت جدید فوتبال

بعد از آماندا استاولی حالا خبر رسیده یک خانم مدل از رومانی هم وارد دنیای فوتبال شده و قصد گسترش فعالیتش را دارد. خانم آناماریا پرودان اهل رومانی است. او زمانی به عنوان مدل فعالیت داشت اما به خاطر اینکه ارتباطات خوبی در کشورش داشت توانست به عنوان ایجنت فعالیت هایش را آغاز کند.

ازدواج با بازیکن رومانی

آناماریا که 47 سال دارد توانست با یک ازدواج فوتبالی خودش را وارد مستطیل سبز کند. لارنتیو رگامکاپف، هافبک سابق رومانی با آناماریا ازدواج کرد که حاصلش آشنایی کامل با فعالیت های فوتبالی بود. در واقع او ورود به فوتبال را مدیون ازدواج با لارنتیو است.

بلندپروازی برای خرید باشگاه

جابجایی و جابه جایی مربیان و بازیکنان در رومانی عمده فعالیت آناماریا در رومانی است. او اما این روزها دنبال آغاز کردن راهی جدید برای آغاز یک فعالیت نو است. خانم آناماریا اخیراً در کوشش است تا باشگاهی در رومانی را خریداری کند و نامش را به عنوان مالک سر زبان ها بیندازد. او در نظر دارد تا با 630 هزار پوند باشگاه هرمانشدارت را تصاحب کند.

فعالیت در اینستاگرام

آناماریا به واسطه اینکه مدل بوده فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و عکس های مختلفی را به اشتراک گذاشته است. او با نزدیک به 650 هزار دنبال کننده در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین چهره های رومانی به حساب می آید. البته فعالیت او در دنیای مدلینگ در 47 سالگی هم تمام نشده و همچنان در آگهی های تلویزیونی و برندهای مختلف ظاهر می گردد.

صاحب گران ترین انتقال

اما بد نیست بدانید آناماریا در رومانی گرانقیمت ترین انتقال را ثبت نموده است. در سال 2016 او نقش اصلی را در انتقال نیکولا استانچیو از استوابخارست به اندرلخت داشت. قراردادی که با مبلغ 9 میلیون پوند ثبت شد و گران ترین انتقال رومانی لقب گرفت. او همچنین مدیربرنامه های آدرین موتو بازیکن سابق تیم های یوونتوس و چلسی نیز بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 213

به "داستان مدلی که ایجنت شد؛ فوتبال رومانی تحت کنترل خانم آناماریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان مدلی که ایجنت شد؛ فوتبال رومانی تحت کنترل خانم آناماریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید