دیدی هوایی به شهر بازی های سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)

به گزارش چای قند پهلو، استفن چو، عکاس مشهوری که در مالزی متولد و در سنگاپور بزرگ شده است، با همکاری کمپانی محلی Avetics به سرتاسر سنگاپور سفر کرد تا تصاویر زیبایی را از شهر بازی های سنگاپور جمع آوری کند. چو از بیش از 200 زمین بازی عکس گرفت. صد مورد از این عکس های این عکاس برای نمایش در سایت The Play Project قرار گرفته شد و آن ها را در نقشه مترو شهر نیز قرار داد.

دیدی هوایی به شهر بازی های سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

او می گوید: به عنوان یک فرد ماجراجو، شهر بازی ها نقش بسیار مهمی را در پیشرفت من ایفا نموده اند. او ادامه می دهد: هر چه که بزرگ تر می شویم، شهر بازی ها را ساده تر از گذشته می بینیم و کمتر از آن ها لذت می بریم. درست است شهر بازی مکان ساده ای است ولی من میخواستم آن ها را به گونه ای نشان دهم که مردم را متعجب کنم و به این باور برسانم که اینگونه در خصوص شهربازی ها فکر نکنند.

برای ثبت این تصاویر، این عکاس، کمپانی عکاسی هوایی Avetics را استخدام کرد تا از شهر بازی های سنگاپور عکس های هوایی بگیرند. او، مکان این زمین های بازی را از دفترچه راهنمای آنلاین خیابان ها دریافت کرد و بعد آن از 200 شهر بازی در سطح شهر را بازدید کرد و بیش از 300 سفر هوایی انجام داد تا بتواند 100 عکس از شهر بازی ها بگیرد. Avetics در عکس های صنعتی و تبلیغاتی تخصص دارد و برای این پروژه، فردی را در نظر گرفتند تا دوربین نیکون Coolpix A چو را حمل کند. یکی از کارمندان Avetics، راهنمایی هواپیما را برعهده دارد و چو هم همزمان به عنوان مدیر هنری به صفحه LCD نگاه می اندازد و زمانی که موقعیت را مناسب دید، کارمند دیگر Avetics عکس هوایی را می گیرد.

بیشتر مردم از این موضوع آگاهی ندارند که این جزیره کوچک با وسعت 718 کیلومتر مربع، نزدیک به 1500 شهر بازی دارد. اگر بخواهیم کشورها را براساس بیشترین شهر بازی در کیلومتر مربع طبقه بندی کنیم، سنگاپور در راس قرار می گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1359

به "دیدی هوایی به شهر بازی های سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدی هوایی به شهر بازی های سنگاپور (تور سنگاپور ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید