تور ارزان روسیه: راهنمای خرید در یکاترینبورگ، روسیه

به گزارش چای قند پهلو، یکاترینبورگ، یکی از مهم ترین شهرهای روسیه و مرکز صنعتی و فرهنگی ناحیه فدرالی اورال است. این شهر یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. خرید در یکاترینبورگ با وجود مراکز تجاری متعدد، تجربه لذت بخشی است که نباید آن را از دست بدهید.

تور ارزان روسیه: راهنمای خرید در یکاترینبورگ، روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یکاترینبورگ یکی از شهرهای منطقه اورال روسیه، و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. یکاترینبورگ، چهارمین شهر بزرگ روسیه، از نظر فرهنگی و صنعتی اهمیت زیادی دارد و در مرز آسیا و اروپا واقع شده است.

خرید در یکاترینبورگ، تجربه ای فوق العاده است. اثبات این مدعا، مراکز خرید متعددی است که در این شهر وجود دارد و هر کدام از آن ها بارها به عنوان برترین مراکز خرید روسیه شناخته شده اند. در فروشگاه ها و مراکز خرید یکاترینبورگ، تنوع قابل توجهی از برندها را خواهید دید که بیشتر آن ها خارجی است. قیمت محصولات نسبت به مرکز، تفاوت چندانی ندارد. از نظر خرید سوغات نیز در این شهر هیچ محدودیتی ندارید. برترین سوغاتی های منطقه اورال را می توانید از فروشگاه ها بخرید. انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و اشیا و زیورآلاتی که با این سنگ ها تهیه می شوند در فروشگاه های سوغات توجه گردشگران را جلب می نمایند.

تنوع مراکز خرید و محصولات عرضه شده در یکاترینبورگ، تقریبا هر سلیقه ای را راضی می نماید و تمام نیازهایتان را به راحتی برآورده می نماید. تقریبا همه منطقه ها شهر، یکی دو مرکز خرید بزرگ دارند و در فروشگاه های متعدد آن ها می توانید انواع محصولات از برندهای داخلی و خارجی و برترین سوغاتی ها را بخرید.

خرید شیک و گران قیمت / معقول و ارزان

مرکز خرید بزرگ و مشهور Greenwich در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، در مرکز شهر قرار گرفته است. وسعت این مرکز تجاری 155 هزار مترمربع است و در آن فروشگاه هایی از برندهای مهم خارجی با قیمت های گران و میانه پیدا می گردد. از ویژگی های فضای داخلی این مرکز، وجود تندیس های متعدد است. چندین کافه و سینما از دیگر امکانات این مرکز تجاری است.

این مجموعه کامل را می توان یک مرکز سرگرمیی تجاری نامید. چهار طبقه دارد و ظرفیت پارکینگ آن 1800 خودرو است. بیش از یک میلیون نفر در حوالی این مرکز خرید زندگی می نمایند در نتیجه علاوه بر گردشگران در میان اهالی شهر هم محبوب است و مشتریان زیادی دارد. محوطه مخصوص بازی بچه ها در این مرکز سرگرمی فراهم شده تا خانواده ها با خیال راحت خرید نمایند. برترین برندهای پوشاک بانوان و آقایان را در این مجموعه تجاری می توانید پیدا کنید.

از دیگر مراکز تجاری بزرگ یکاترینبورگ، مرکز خرید مگا را می توان نام برد که یکی از مشهورترین فروشگاه های زنجیره ای در روسیه است. برندهایی که در این مرکز می بینید تقریبا با برندهای مرکز خرید گرینیچ مشابه است، ولی در مجموع تمرکز این مرکز بر ارائه مد و پوشاک مخصوص جوانان است.

برندهای مشهور اکسسوری و پوشاک روسی در مرکز خرید Evropa شعبه دارند. در این مرکز خرید می توانید برندهای لوازم آرایش و عطر با قیمت های میانه رو به بالا پیدا کنید. این مجموعه تجاری در خیابان لنین قرار گرفته است که یکی از شلوغ ترین و توریستی ترین خیابان های شهر است.

اگر می خواهید سوغاتی لوکس تری بخرید، دپارتمان استور مرکزی (TsUM) را انتخاب کنید.

خرید ارزان و با کیفیت

در مراکز خرید یکاترینبورگ، محصولات لوکس و ارزان در کنار هم قرار دارند و در واقع نمی توان مرکز خریدی را معرفی کرد که تماما به اجناس ارزان قیمت از برندهای ناشناس اختصاص داشته باشد. در مرکز خرید Alatyr، تمرکز بیشتر فروشگاه ها بر ارائه برندهای داخلی و پوشاک جوانان است. این برندها در عین حال که بسیار باکیفیت هستند، از آنجایی که تازه کار و داخلی اند، معروفیت کمتری دارند و در نتیجه محصولات آن ها را با قیمت های پایین تری می توانید بخرید.

در مرکز خرید Uspensky به طور مرتب، حراج های متعددی برپا می گردد. هر دو فروشگاه از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی دارند و در مرکز شهر واقع شده اند. اگر دنبال قیمت های پایین تر هستید، باید به مرکز خرید Tagansky Ryad سر بزنید که در حاشیه شهر قرار گرفته است.

کجا سوغات ارزان پیدا کنیم؟

در یکاترینبورگ می توانید سوغات ارزان پیدا کنید. این سوغاتی ها معمولا شامل انواع مگنت است که قیمت آن ها از 70 روبل آغاز می گردد. آویزهای مینیاتوری سنگی 100 روبل قیمت دارند. تندیس ها و ظرف های سرامیکی 200 روبل هزینه دارند. برترین و در دسترس ترین منطقه شهر برای خرید سوغات ارزان، در اطراف ایستگاه متروی Geologicheskaya است. در همین حوالی اجناس عتیقه و قدیمی هم پیدا می گردد که اگر در چانه زدن ماهر باشید، می توانید با قیمت خوبی این اشیای قدیمی را بخرید. در گوشه و کنار شهر در کوچه ها و خیابان های خلوت تر، فروشگاه های سوغات ارزان تری پیدا می گردد.

خیابان های خرید در یکاترینبورگ

در یکاترینبورگ علاوه بر خرید از مراکز خرید بزرگ می توانید از بوتیک ها و فروشگاه های مستقل خیابان های تجاری خرید کنید. در ادامه چند مورد از شلوغ ترین خیابان های تجاری شهر را معرفی می کنیم که بیش از هر چیز برای خرید و مراکز تجاریشان معروفیت دارند.

خیابان لنین

این خیابان، خیابان اصلی یکاترینبورگ است. از خیابان Moskovskaya در غرب آغاز می گردد و تا میدان Kirov در شرق ادامه دارد. خیابان لنین یکی از شلوغ ترین و پررفت و آمدترین خیابان های شهر است و به عنوان منطقه خرید شناخته می گردد. این خیابان را به افتخار ولادیمیر لنین نام گذاری نموده اند.

خیابان واینرا

این خیابان یکی دیگر از خیابان های خرید و گشت و گذار در یکاترینبورگ است که معمولا گردشگران از آن استقبال می نمایند. مرکز خرید بزرگ و مشهور گرینویچ در همین خیابان قرار گرفته است. به غیر از این مرکز خرید، این خیابان میزبان دو دپارتمان استور مشهور و بزرگ در این خیابان واقع شده اند. به غیر از مراکز تجاری، تعداد زیادی رستوران، کافه و فست فود در سراسر این خیابان قرار گرفته که بیشتر آن ها لوکس و توریستی هستند. برترین غذاهای روسی، بین المللی، فست فود و دسر را در این کافه ها و رستوران ها می توانید نوش جان کنید. هر آنچه که فکر کنید در فروشگاه های اختصاصی و متعدد این خیابان پیدا می گردد؛ زیورآلات، سرامیک و صنایع دستی، لباس و اکسسوری، لوازم دیجیتال و... البته از آنجایی که این خیابان، توریستی است در نظر داشته باشید که ممکن است در بسیاری از موارد قیمت ها نسبت به کیفیت محصول بسیار بالاتر باشد. این خیابان مخصوص عابر پیاده، در موقعیت جغرافیایی عالی درست در مرکز شهر قرار گرفته است.

منبع: کجارو / russia-ic.com / russia.com
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1201

به "تور ارزان روسیه: راهنمای خرید در یکاترینبورگ، روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: راهنمای خرید در یکاترینبورگ، روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید