رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی حمله امروز دو هواپیمای بدون سرنشین جدایی طلبان به پایگاه نیروی هوایی هند در منطقه شمالی استان جامو و کشمیر، دو مقام ارشد امنیتی دولت هند از شروع تحقیقات گسترده در این خصوص به وسیله نهادهای امنیتی دهلی نو خبر دادند.

رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، این منابع امنیتی دولت هند که نامشان فاش نشده، بعلاوه تأیید کردند که بر اثر این حمله هوایی، دستکم دو نفر مجروح و خساراتی به یک ساختمان در بخش هندی کشمیر وارد شده است.

به گفته آنها، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در جریان نزاع های قدیمی این منطقه، پیش از این بی سابقه بوده و همین موضوع منجر به ایجاد نگرانی های عمیق در مورد تغییر شکل و ماهیت ابزارهای مورد استفاده در درگیری های منطقه شده است.

در پی این رخداد، یک مقام امنیتی ارشد در وزارت دفاع هند هم تأیید کرد که این حادثه به صورت ویژه به وسیله دستگاه های امنیتی این کشور مورد آنالیز قرار گرفته است؛ موضوعی که نیروی هوایی ارتش هند هم با انتشار پیامی توئیتری آن را تأیید کرد.

مقامات امنیتی هند معتقدند اگر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه مورد مناقشه جامو و کشمیر به امری عادی بدل گردد، عواقب گسترده ای در پی داشته و به بزرگترین چالش امینت در این منطقه بدل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 886

به "رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی ویژه دولت هند به حمله پهپادی امروز به جامو و کشمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید