سیروس میمنت بازیگر فصل جدید نون.خ شد

به گزارش چای قند پهلو، سیروس میمنت با اشاره به حضورش در فصل سوم سریال نون.خ بیان نمود که این سریال از دیگر آثار تلویزیون کار بسیار سخت تری است.

سیروس میمنت بازیگر فصل جدید نون.خ شد

سیروس میمنت بازیگر سریال نون.خ درباره این سریال که به کارگردانی سعید آقاخانی فصل سوم آن هم آماده فراوری است به خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: دو فصل قبلی سریال مورد پسند مخاطب نهاده شد و این باعث شد تهیه نماینده و سعید اقاخانی تشویق شوند تا فصل سوم را بسازند.

وی با اشاره به حضور بازیگران جدید در این فصل گفت: اکبر عبدی به این سریال اضافه شد و این باعث می گردد سریال صد در صد جذاب تر گردد مخصوصا با توجه به بینشی که اقاخانی به ان منطقه دارد و کاراکترها و مردمان ان منطقه را می شناسد این فصل هم اثری قابل توجه درخواهد آمد.

مسئولیت ما سنگین تر شده است

میمنت درباره نگرانی ها نسبت به جذابیت های فصل سوم نیز اظهار کرد: حتما نگرانی هایی وجود دارد وقتی دو فصل از یک سریال پخش می گردد و با استقبال هم رو به رو می گردد برای فراوری اپیزودهای بعدی مسئولیت

ادم سنگین تر می گردد. این دغدغه جدی هم اکنون وجود دارد که کار بهتری به فراوری برسد.

بازیگر نون.خ درباره اهمیت این سریال گفت: آنچه که در این سریال برای سازنده ها معیار است روابط اجتماعی ادم ها و صمیمیت بین انهاست چون انسان ها در جمع معنا پیدا می نمایند و این سریال هم روابط جمعی و اتحاد بین جمعی از هموطنان را در حل چالش ها و بحران ها به تصویر کشید. اینها خیلی زیباست. به تصویر کشیدن مفاهیمی است که زندگی شهرنشینی از ما گرفته است. اینگونه است که همه فکر می نمایند زندگی همین است که در تهران است و این زیبایی ها را فراموش نموده اند.

نون.خ خیلی سخت تر از کارهای دیگر است

وی درباره اینکه باز هم درگیر سختی های کوهستانی مناطق غرب کشور خواهد شد یا خیر؟ شک نکنید منطقه کوهستانی کردستان سختی هایی دارد و احتمالا باز هم برای تصویربرداری درگیر این سختی ها خواهیم شد.

بازیگر نقش کیوان درباره کار در شرایط کرونایی نیز شرح داد: شرایط کرونایی وضعیتی ویژه ای را به وجود آورده است که از جمله تبعات آن احتیاج به سریال های طنز است. روحیه مردم در این شرایط گرفته است و بیشتر خانه نشین شده اند پس حتما جامعه ما احتیاج زیادی به کارهای شادی آور دارد.

وی درباره ویژگی های این سریال که توانسته است با اقبال مخاطب روبرو گردد، گفت: نون.خ خیلی سخت تر از کارهای دیگر است. کادربندی های زیبا و مناطق بکر یکی از این ویژگی هاست که مخاطبان را به خودش جذب کرد. از طرف کاری پر بازیگر است و قصه آن مخاطب را با خود همراه کرد.

میمنت که در فصل قبل در سکانسی از سریال موهای خود را تراشید در این باره گفت: موهایم اکنون بلند شده است اما در همین فصل هم با موهایم بازی شده است و قصه هایی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 405

به "سیروس میمنت بازیگر فصل جدید نون.خ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیروس میمنت بازیگر فصل جدید نون.خ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید