لاکچری ترین هتل های دبی

به گزارش چای قند پهلو، در طول چند سال گذشته، دبی از یک شهر معمولی به یک شهر بی نظیر، شگفت انگیز و لوکس تبدیل شده است. امروزه، تور دبی مقصدی مهم در صنعت گردشگری است و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر می نمایند. در دبی ساختمان هایی تماشایی و بی نظیر وجود دارد که به وسیله انسان ساخته شده اند و می توان گفت وجود لاکچری ترین هتل های دبی آن را به یکی از شهرهای لوکس دنیا تبدیل نموده است. برج خلیفه یکی از سازه های مهم و گردشگری در شهر دبی است که در سراسر دنیا شناخته شده است. این برج، بلندترین برج دنیا است و در ارتفاع 828 متری واقع شده است. بعلاوه، این برج شامل مراکز خرید متنوع و برجسته است که از آن می توانید بازدید و خرید کنید.

لاکچری ترین هتل های دبی

آنچه در این مطلب می خوانید

  • معرفی لاکچری ترین هتل های دبی
  • آتلانتیس پالم
  • هتل ورساچه دبی
  • رافلز دبی
  • برج العرب جمیرا
  • ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا
  • هتل فایو پالم جمیرا دبی
  • هتل ماریوت گرند دبی
  • هتل پارک هایدلبرگ دبی
  • هتل ماندارین اورینتال جمیرا دبی
  • هتل والدورف استوریا دبی، مرکز تجارت بین المللی
  • هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی
  • هتل آدرس دبی مارینا
  • سخن پایانی

معرفی لاکچری ترین هتل های دبی

در دبی می توانید در لاکچری ترین هتل های دبی و دنیا اقامت داشته باشید و سفری لوکس و متفاوت را تجربه کنید. به راحتی قابل اخذ است و سفر شما را راحت تر می نماید. در صورتی که می خواهید تجربه یک سفر لوکس و بی نظیر به دبی را داشته باشید، لاکچری ترین هتل های دبی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را برای اقامت خود در نظر بگیرید. بعلاوه می توانید برای رزرو با مشاورین خبرنگاران در تماس باشید.

آتلانتیس پالم

هتل آتلانتیس در جزیره نخل واقع شده است، که بزرگ ترین جزیره دست ساز دنیا است. ملک اصلی این مجموعه، هتل آتلانتیس است که در راس هلال بیرونی جزیره نخل واقع شده است. این هتل با احاطه دریای آرام و زیبای خلیج فارس، یکی از لاکچری ترین هتل های دبی است و چشمگیرترین استراحتگاه های ویو و دید در هتل های دبی را دارد.

این هتل دارای اتاق های فوق العاده زیباست و طراحی آن ها به گونه ای است که مهمانان را در راحتی و لذت بی نظیر غرق می نماید. سوئیت های زیر آب هتل، دارای منظره ها خیره نماینده ای مانند خرابه های باستانی شهر گمشده افسانه ای آتلانتیس و 65000 ساکن دریایی است. بعلاوه، هتل کنار پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) واقع شده است که به عنوان یکی از فزونین پارک های آبی دبی شناخته می گردد.

امکانات لاکچری ترین هتل های دبی، هتل آتلانتیس پالم

مهمانان این هتل می توانند از استخر آب گرم هتل برای بهبود پوست خود استفاده نمایند. بعلاوه، باشگاه ورزشی این هتل دارای مربی اختصاصی بدنسازی می باشد که این یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل است.

هتل آتلانتیس شهر دبی یک هتل پنج ستاره است و دارای امکانات و ویژگی های بی نظیر است. بنابراین، می توان این هتل را به عنوان یکی از فزونین و لاکچری ترین هتل های دبی توصیه کرد.

هتل ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی به طور کلی، یک پالت کلاسیک با طراحی عالی و تزیینات ظریف از معماری عربی است. با ورودی چشمگیر، سقف های بلند، باغ هایی با منظره عالی و دکوراسیون گسترده از مبلمان ایتالیایی، این هتل نماد زندگی لوکس ورساچه است. هتل در ساحل جداف واقع شده است و نیز هتل پلازو ورساچه فاصله کمی از فرودگاه بین المللی دبی و برج خلیفه و مرکز شهر دبی دارد. بعلاوه، هتل در طول نهر دبی واقع شده است.

وقتی وارد هتل ورساچه می شوید، شما به طرح مجذوب کننده Pietra di Fiume درباره مدوسا و دکوراسیون یونانی خیره می شوید. حین پیمودن مراکز عمومی این هتل 5 ستاره، می توانید چندین طرح و پارچه منحصر به فرد ورساچه را ببینید. بعلاوه هتل ورساچه دبی به عنوان یک مکان بسیار شیک و لوکس برای اقامت محسوب می گردد و در تور دبی می توانید از این هتل تماشا کنید.

امکانات هتل پالازو ورساچه دبی

در این هتل امکانات سرگرمیی فراوانی در دسترس هستند. شما می توانید در استخر فضای باز با منظره طبیعت زیبا شنا کنید و یا از استخر بچه ها و نوجوانان برای لذت بردن همراه با خانواده استفاده کنید. برای بچه ها و نوجوانان نیز باشگاه ورزشی و سرگرمی فراهم شده است. بعلاوه خدمات زیبایی و مرکز تناسب اندام نیز در هتل وجود دارند.

از سونا و حمام عمومی نیز می توانید استفاده کنید تا روحیه و بدن خود را در مدت اقامت خود در هتل تازه کنید. مرکز سلامتی و آبگرم نیز در اختیار شماست تا لحظاتی آرامش بخش را در دل منظره ای دلنشین سپری کنید.

برای علاقمندان به ورزش، این هتل تجهیزات و امکانات ورزشی متنوعی از جمله ایروبیک، دوچرخه سواری و پیاده روی، اسکواش، اسب سواری، غواصی، بولینگ، قایقرانی، دارت، گلف، تنیس و ماهیگیری را در اختیار قرار می دهد. البته بعضی از این فعالیت ها ممکن است هزینه اضافه داشته باشند.

هتل بعلاوه دارای یک کتابخانه و یک کافه است که نوشیدنی های مختلف را ارائه می دهد. شما می توانید در این محیط دلنشین قرار بگیرید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید.

رافلز دبی

هتل رافلز دبی، لاکچری ترین هتل های دبی. با الهام از اهرام نمادین مصر طراحی شده است. این هتل با منظره ای چشمگیر، یک نقطه عطف در افق دبی است. شما می توانید در این هتل لذت اقامت در یک واحد رویایی با استخر روباز، مرکز اسپا با خدمات کامل و اتاق هایی با Wi-Fi رایگان را تجربه کنید. هر اتاق با مبلمان نرم و تزئینات دست ساز مجلل فراوان است. بعلاوه هر اتاق دارای یک بالکن خصوصی بزرگ با منظره ای از خط افق است. تلویزیون، مینی بار و حمام مجلل نیز در هر اتاق وجود دارند.

در این هتل، می توانید از هفت رستوران مختلف برای صرف غذا استفاده کنید. این رستوران ها غذاهای بین المللی متنوعی را ارائه می دهند. رستوران ژاپنی TOMO یکی از فزونین گزینه ها در این هتل است. بعلاوه، در نزدیکی هتل رافلز دبی، شما می توانید در وافی، یکی از فزونین مراکز خرید دبی، خرید کنید. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی دبی تنها 15 دقیقه با ماشین است.

امکانات هتل رافلز

هتل دارای 248 اتاق است. مهمانان می توانند اشیاء با ارزش خود را به صورت ایمن در گاوصندوق نگهداری نمایند. بعلاوه، اینترنت بی سیم در سراسر هتل قابل دسترسی است تا مهمانان بتوانند در حین تعطیلات ارتباط خود با دیگران را حفظ نمایند. هتل بعلاوه امکان دسترسی به صندلی های چرخدار را دارد و مغازه های مختلف از جمله سوپرمارکت نیز در هتل وجود دارد. با داشتن یک زمین بازی و باغ زیبا، هتل امکانات بیشتری را نیز فراهم نموده است. امکانات اضافی شامل کتابخانه است و مهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ هتل پارک نمایند. هتل بعلاوه خدمات نگهداری از نوزاد، یاری پزشکی، ترجمه، خدمات 24 ساعته اتاق و خدمات خشکشویی را ارائه می دهد.

برج العرب جمیرا

هتل برج العرب دبی، از جمله هتل های برتر دنیا است و تجربه ای لوکس و منحصر به فرد را برای میهمانان خود فراهم می نماید. طراحی شگفت انگیز و نمای بی نظیر این برج، همراه با امکانات رفاهی فراوان، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اگر در پی یک تجربه خاص در دبی هستید، هتل برج العرب فزونین انتخاب برای شما است. منتظر شما هستیم تا شما را به استقبال بگیریم و تجربه ای فراموش نشدنی را با تور دبی به شما هدیه کنیم. برای دریافت ویزای توریستی دبی با تماس بگیرید.

هتل برج العرب که به جسارت در طراحی، لوکس بودن بی حد وحصر سوئیت ها، ارتفاع بلند و بسیاری از ویژگی های دیگرش معروف است، بی شک یکی از لاکچری ترین هتل های دبی و دنیا به شمار میرود. این برج که نمادی از دبی مدرن محسوب می گردد، برنده چندین جایزه به عنوان لوکس ترین هتل دنیا شده است.

هتل مذکور نه تنها از نظر معماری مجذوب کنندهیت زیادی دارد، بلکه در زمان افتتاح به عنوان بلندترین هتل دنیا شناخته می شد؛ گرچه فزونی برج العرب چندان دوام نیاورد و در سال های بعد سه هتل دیگر در دبی ساخته شدند که از نظر ارتفاع بلندتر از آن بودند. با این حال، به نظر نمی رسد که هیچ یک از هتل های این شهر لوکس بتوانند با معروفیت برج العرب رقابت نمایند. در واقع، این هتل که ادعا می گردد تنها هتل هفت ستاره در دنیا است، در جزیره ای مصنوعی در وسط دریا واقع شده است و مجهز به یک هلی پد معلق است که امکان تبدیل آن به زمین تنیس وجود دارد.

اگر از دریا به برج العرب نگاه کنید، صلیبی در نمای شمالی برج العرب خواهید دید که باعث بحث ها و جدل های زیادی در میان بزرگان امارات متحده عربی شده است. در نهایت، حاکم دبی با ممنوعیت صدور مجوز قایقرانی و پرواز از ضلع شمالی، به این ماجرا انتها داد.

مشاهده برج العرب از نزدیک از سرگرمیات تور دبی است. به ویژه در شب، که نورپردازی بیرونی برج از رنگ سفید به رنگ های مختلف تغییر می نماید. این نورپردازی زیبا، ظاهر و مجذوب کنندهیتی خاصی به برج می بخشد و تصویر بهتری از آن در منظره اطراف ایجاد می نماید.

طبقه 27 برج العرب جمیرا

مراجعه به طبقه 27 هتل برج العرب در دبی یک تجربه بی نظیر برای مهمانان این هتل لوکس است. اگر در پی یک مکان لوکس با منظره استثنایی هستید، طبقه 27 برج العرب عالی است. بیشتر مردم ترجیح می دهند یک میز در کافه طبقه 27 رزرو نمایند تا بتوانند از منظره فوق العاده خط افق دبی از داخل برج العرب لذت ببرند. اما تنها راه برای تماشا برج العرب، در صورتی که در یکی از سوئیت های هتل اقامت ندارید، رزرو میز در یکی از رستوران ها یا کافه های آن است. هر روز برج العرب هزاران توریست را به خود جذب می نماید، اما بیشتر آن ها از دور فقط برج العرب را می بینند و وارد آن نمی شوند.

ریزورت فور سیزنز ساحل جمیرا

هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach) یکی از هتل های 5 ستاره بزرگ و معروف دبی است. این هتل در سال 2014 ساخته شده و در ساحل جمیرا واقع شده است. موقعیت این هتل برای دسترسی به اماکن و جاذبه های توریستی دبی بسیار مناسب است. از این هتل می توان به راحتی به مکان هایی مانند فواره دبی و برج خلیفه دسترسی پیدا کرد.

هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ در دبی به عنوان یکی از فزونین هتل های 5 ستاره و گران قیمت شهر محسوب می گردد. مخاطبان این هتل شامل زوج ها، خانواده ها و گروه هایی است که در پی امکانات برتر و سرگرمیات هیجان انگیز هستند و از اقامت در این هتل بسیار لذت می برند. هتل فور سیزن ریزورت دبی ات جمیرا بیچ در رده بین المللی است و قیمت رزرو اتاق ها بر اساس امکانات کلی هتل معین می گردد.

امکانات لاکچری ترین هتل های دبی، فور سیزنز

در این هتل 5 ستاره، امکانات سرگرمیی زیادی وجود دارد. با استفاده از استخر بچه ها و نوجوانان، استخر در فضای باز و استخر داخل سالن می توانید لذت ببرید. بعلاوه می توانید در جکوزی داغ احساسی خوب را تجربه کنید و در آبگرم و مرکز سلامتی (با هزینه اضافی) روح و روان خود را شاد کنید. برای علاقه مندان به ورزش، مرکز تناسب اندام و تجهیزات ورزشی مانند بدمینتون (با هزینه اضافی) و تنیس (با هزینه اضافی) در دسترس است. برای علاقه مندان به فعالیت های خارج از آب نیز ماهیگیری (با هزینه اضافی)، زمین تنیس (با هزینه اضافی)، قایق رانی و غواصی (با هزینه اضافی)گزینه هایی است که می توانید تجربه کنید. بعلاوه در هتل یک کافه وجود دارد که شما می توانید در آن نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از محیط دلنشین آن لذت ببرید.

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی (Five Palm Jumeirah Dubai) یکی دیگر ازلاکچری ترین هتل های دبی است که در جزایر نخل جمیرا واقع شده است و از پنجره های آن به دریا نمایی زیبا می توان داشت. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به منطقه ها تجاری دبی و بعلاوه به جاذبه های توریستی و اماکن سرگرمیی شهر دارد. ساخت و ساز هتل فایو پالم جمیرا در سال 2012 آغاز شد و در نهایت در سال 2017 به بهره برداری رسید.

هتل فایو پالم جمیرا دبی به خاطر خدمات بی نظیر و اشتیاق برجسته سازندگانش، به عنوان یکی از لاکچری ترین هتل های دبی و دنبا شناخته می گردد. این هتل، استراحتگاه ساحلی بی نظیری را برای میهمانان خود ارائه می دهد، جایی که می توانند لذت کالیفرنیا را به یک رویا برای تماشای دبی تبدیل نمایند. هتل و اقامتگاه فایو پالم جمیرا دبی، با قیمت یک میلیارد و 17 میلیون دلار، دارای 477 اتاق و سوئیت است که شامل 152 اتاق مهمان، 85 سوئیت و 40 هتل آپارتمان می باشد. این اتاق ها و سوئیت ها در 16 طبقه ساخته شده و قابلیت ارائه خدمات بی نظیر را به میهمانان فراهم می نمایند. هتل فایو پالم جمیرا دبی با یک طراحی چشم گیر به شکل آمفی تئاتر مکعب شیشه ای و مرکزی، با استخر پنهان 60 متری، 10 رستوران و منطقه ها سرگرمیی شبانه، ساحل، آبگرم، استخر، باشگاه بچه ها و خدمات ورزشی و سلامت، یک مجموعه منحصربه فرد را به میهمانان ارائه می دهد.

طراحی هتل

الهام گرفتن از پنج عنصر اصلی طبیعت و زندگی، فلسفه پشت پرده ساخت و طراحی هتل فایو پالم در جمیرا، دبی است. این عناصر شامل زمین، آب، آتش، هوا و آگاهی هستند که باعث سازماندهی و تثبیت ما در انجام کارهایمان می شوند. با اقامت در هتل جمیرا، شما با دیدگاه نوی از زندگی روبرو می شوید.

این آگاهی و درک با ارائه خدمات ابتدایی آغاز می گردد و تا سطح بالاتری، انتظارات مهمانان را برآورده می نماید. این نشان دهنده یک رویکرد مسئولانه است که در نهایت به ایجاد یک اقامت عالی و لوکس برای همه مهمانان منجر می گردد. هتل فایو پالم جمیرا دبی همکاری زیادی با موسسات خیریه دارد و در کوشش برای بهبود زندگی بچه ها در سراسر دنیا فعالیت می نماید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور دبی

هتل ماریوت گرند دبی

یکی از لاکچری ترین هتل های دبی برای اقامت این هتل است. این هتل مکانی خوب برای اقامت در دبی است و با داشتن هفت رستوران و غذاهای متنوعی، می تواند شما را در محیط داخلی هتل نگه دارد. بعلاوه، به راحتی می توانید با استفاده از مترو به بازدید جاذبه های توریستی دبی بروید. ایستگاه های مترو اطراف هتل در فاصله چند دقیقه پیاده روی قرار دارند.

این هتل اکسپرس چک-این و امکانات عالی خود را در اختیار مهمانان قرار می دهد تا آن ها را از هرگونه نگرانی و استرس نجات دهد. با یک ساختمان 8 طبقه مجهز به اتاق های بسیار زیبا و مدرن، شما در این هتل رضایت کامل خواهید یافت. در فضای عمومی هتل، شما قادر خواهید بود به روزنامه ها دسترسی داشته باشید و در لابی که مکان بسیار دلنشین و زیبایی است، قهوه خود را بنوشید. اگر به دبی به منظور تجارت و کار سفر نموده اید، هتل اکسپرس چک-این امکانات کاملی برای کنفرانس ها، دیدار ها و همایش ها در اختیار شما قرار می دهد. با فضای بزرگ کنفرانس و همایش به مساحت 2116 متر مربع و اتاق های دیدار مجزا، شما می توانید تمام نیازهایتان را برآورده کنید. هتل اکسپرس چک-این بعلاوه خدمات ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. بعلاوه خدمات حمل و نقلی مانند سرویس تاکسی با پرداخت هزینه آن هم در دسترس شما قرار می گیرد.

کارکنان هتل به 6 زبان دنیای مسلط هستند و با مهمانان به زبان مورد نظر آن ها صحبت می نمایند. ورود به هتل، از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز می گردد و تا ساعت 12 ظهر روز بعد ادامه دارد. ضروری است برای خروج از هتل، قبل از ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن مجاز ورود به هتل برای چک این، 18 سال است.

هتل پارک هایدلبرگ دبی

این اقامتگاه 5 ستاره در محله دبی کریک واقع شده است و به فاصله 15 دقیقه پیاده روی از باشگاه گلف و قایق سواری کریک و مرکز دیره واقع شده است. هتل پارک حیات دبی دارای امکاناتی مانند 223 اتاق با دیوارهای عایق صدا، اینترنت رایگان، استخر و حمام سنتی است. این هتل در شهر مدرن دبی واقع شده است.

امکانات

استخر هتل، در طول سال برای مهمانان قابل استفاده است، اگرچه روباز است. حمام ترکی و سونا هتل نیز با هزینه ی جداگانه ای قابل دسترسی هستند. بعلاوه، استفاده از باشگاه بدنسازی هتل بدون پرداخت هزینه جداگانه ای امکان پذیر است. بعلاوه، یک کتابخانه نیز برای مسافران در دسترس قرار گرفته است.

هتل ماندارین اورینتال جمیرا دبی

هتل ماندارین اورینتال جمیرا دبی، یک هتل لوکس 5 ستاره در منطقه جمیرا دبی است که در سال 2019 افتتاح شده است. این هتل در نزدیکی ساحل لامر واقع شده است و تا برج خلیفه فاصله نزدیکی دارد. برای رفت و آمد به دیگر نقاط شهر، می توانید از مترو یا اتوبوس استفاده کنید. ایستگاه متروی برج خلیفه نیز در فاصله 5.4 کیلومتری از هتل واقع شده است.

صبحانه هتل بسیار خوب و متنوع است و شامل انواع سبک های غذایی از جمله ایتالیایی، انگلیسی، وگان، حلال، آسیایی و آمریکایی می گردد. هتل دارای 7 رستوران با غذاهای متنوع در سطح دنیای است؛ شما می توانید در این رستوران ها غذاهای مدیترانه ای، ملل، پرتغالی و ژاپنی سفارش دهید.

هتل امکانات فوق العاده ای مانند 5 استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، کلاس یوگا و امکانات اسپای را برای مهمانان فراهم نموده است. این امکانات به مهمانان اجازه می دهد در طول سفر به ورزش ، استراحت و مراقبت از سلامت خود نیز بپردازند. بعلاوه در هتل خدمات ماساژ نیز در دسترس است که می تواند زمان سفر شما در تور دبی را بیشتر لذت بخش کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات زیبایی ، پارکینگ رایگان و خدمات ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود.

این هتل یکی از لاکچری ترین هتل های دبی است و هزینه اقامت در آن بسیار گران است. زوج هایی که در پی یک هتل لوکس با امکانات متنوع برای گذراندن ماه عسل خود در دبی هستند ، می توانند اتاقی را در این هتل رزرو نمایند.

هتل آدرس اسکای ویو

هتل آدرس اسکای ویو دبی با تغییر معیارهای نو و ارائه مهمان نوازی فوق العاده و استانداردهای خدمات استثنایی به بخش خدمات و مهمان نوازی دنیای هتل هویت تازه ای بخشیده است. این هتل در قلب شهر دبی واقع شده و به وسیله پل آسمانی شگفت انگیز با معماری منحصر به فرد در انتهای طبقات دو برج پر زرق و برق به هم متصل شده است. هتل آدرس اسکای ویو دبی با منظره پانورامایی از شهر و خط افق دبی زیبایی خاصی به آن می بخشد. این هتل در دو برج مدرن قرار گرفته است که به وسیله یک راهروی آسمانی به هم متصل شده اند و تا مرکز خرید دبی و برج خلیفه 9 دقیقه پیاده راه دارند. بعلاوه، فرودگاه بین المللی دبی که در فاصله 14 کیلومتری از هتل آدرس اسکای ویو واقع شده است، به عنوان نزدیکترین فرودگاه مورد استفاده می باشد.

هتل والدورف استوریا دبی، مرکز تجارت بین المللی

هتل والدورف آستوریا در دبی، یکی از لاکچری ترین هتل های دبی زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون است. این هتل در منطقه مجمع الجزایر نخل جمیرا واقع شده و معماری آن از کاخ های عربستان الهام گرفته است. با داشتن 200 متر ساحل اختصاصی، 2 استخر روباز و استخر مخصوص بچه ها، این هتل امکانات آبی فراوانی را برای مسافران فراهم نموده است. علاوه بر این، هتل دارای امکانات اسپا، ماساژ، زمین تنیس است.

هتل والدورف آستوریا بعلاوه در نزدیکی مراکز خرید، رستوران ها و جاذبه های توریستی دبی واقع شده است. با داشتن 319 اتاق با دکوراسیون منحصر به فرد، این هتل توانسته است سالانه بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جذب کند. هتل دارای 6 رستوران متنوع است و فاصله آن تا برج خلیفه و دبی مال حدود 30 دقیقه است. از سایر امکانات هتل می توان به صرافی 24 ساعته، زمین گلف، خدمات کرایه خودرو و کلوپ ویژه بچه ها اشاره نمود. کارکنان هتل با تسلط بر زبان های مختلف از جمله فیلیپینی، پرتغالی، ایتالیایی، اسپانیایی، اندونزیایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی، تمامی نیازهای مهمانان را رفع می نمایند. بعلاوه هتل امکاناتی مانند منشی تور، خدمات خشکشویی، سرویس اتو و مرکز زیبایی/آرایشگاه را نیز فراهم می نماید. فاصله هتل تا مارینا دبی، برج خلیفه و دبی مال بین 10 تا 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه است.

هتل جی دبلیو ماریوت مارکیس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس در دو برج واقع شده است و دارای امکانات زیبا و مجذوب کنندهی مانند 15 رستوران، سالن های بزرگ، سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر روباز و اینترنت رایگان است. این هتل مکانی عالی برای سرگرمی در اوقات فراغت است و در موقعیتی بین دو برج تجاری بزرگ و نزدیک به ایستگاه مترو واقع شده است.

اتاق های هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس به زیبایی طراحی شده اند و دارای تلویزیون full HD، دیزاین داخلی با پنجره های بزرگ و مجلل، میز و حمام و حوله است.

مهمانان هتل می توانند از انواع کافه ها و رستوران های محلی و بین المللی لذت ببرند و به محتوای مجذوب کننده رستوران award-winning kitchen 6 بپردازند. این رستوران شامل 6 ایستگاه آشپزی زنده می باشد و تجربه ای اصیل و هیجان انگیز را به میهمانان خود ارائه می دهد. بعلاوه، در طبقه آخر برج هتل، یک کافه وجود دارد که امکان مشاهده آسمان شگفت انگیز دبی را به همراه دارد.

هتل آدرس دبی مارینا

هتل آدرس دبی مارینا در سال 2009 میلادی ساخته شده است و در نزدیکی ساحل و مرکز خرید مارینا واقع شده است. با بیش از 40 طبقه، 200 اتاق و سوئیت، این هتل امکانات و تجهیزات کاملی از جمله تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و مینی بار دارد. رستوران های هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، کانتیننتال و حلال را سرو می نماید و صرف صبحانه سلف سرویس برای مسافران هتل فراهم است. امکانات سرگرمیی هتل شامل سونا و جکوزی، استخر، مرکز تناسب اندام، زمین گلف و بیلیارد است. این هتل نیز خدمات 24 ساعته، روم سرویس، اتاق خانوادگی و خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد. علاوه براین، استفاده از پارکینگ و اینترنت در این هتل رایگان است. با توجه به امکانات آن، اقامت در هتل آدرس دبی مارینا، مناسب زوج ها و خانواده هاست و توانسته است امتیاز خوبی از میهمانان خود بگیرد.

سخن پایانی

در این مطلب از خبرنگاران به معرفی لاکچری ترین هتل های دبی پرداختیم. به علت راحتی و سرعت در دریافت ویزای توریستی دبی، همیشه مسافران بسیار زیادی راهی این شهر عجیب هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره تور دبی به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور دبیمنبع: ستاره ونک
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1455

به "لاکچری ترین هتل های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری ترین هتل های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید