معرفی بازارها و مراکز خرید زوریخ ، عکس

به گزارش چای قند پهلو، سوئیس تنوع زیادی از مناظر و آب و هوا را در بر می گیرد و همه جهان از زیبایی های آن حیرت زده اند.

معرفی بازارها و مراکز خرید زوریخ ، عکس

شهر زوریخ هم تجسم زیبایی از مناظر و هم تصویری از یک شهر تجاری را در ذهن ها تشکیل می دهد. خرید نوعی فعالیت است که افراد در هر سنی، با سلیقه های متفاوت و حس متفاوتی از مد از آن لذت می برند. شهر زوریخ دارای مجموعه ای باورنکردنی از مراکز خرید است که در مقابل آن ها نمی توانید مقاومت کنید.

عظیم ترین شهر سوئیس، زوریخ است که با داشتن مجتمع های تجاری و مراکز خرید عظیم و مدرن جزو بهترین شهرهای کشور به حساب می آید. بهترین و با کیفیت ترین کالاها از تمام برندهای جهانی و بین المللی در بازارها و مراکز خرید زوریخ به فروش می رسند و هر سال گردشگران زیادی صرفا برای خرید از این مراکز بلیط هواپیما زوریخ می خرند.

زوریخ از نظر اقتصادی شهر بسیار پیشرفته ای است و به گونه ای نامش با بانک داری و اقتصاد گره خورده است. اگر علاقه خاصی به خرید کالاهای برند و لوکس دارید، حتما در سفر به سوئیس از بازارها و مراکز خرید زوریخ بازدید کنید.

بهترین مکان ها برای خرید در زوریخ

زوریخ فروشگاه های بسیار زیادی دارد. کالاهای لوکس، جواهرات و بوتیک ها جزو مهم ترین جاذبه ها در Bahnhofstrasse در مرکز شهر هستند. در آن سوی رودخانه Limmat در Niederdorf، یک جهت پیاده روی در منطقه شهر قدیمی، بوتیک ها و مغازه های عتیقه فروشی کوچک وجود دارند. همچنین کافی شاپ، بار و رستوران در این منطقه به وفور یافت می شوند.

ایرساید سنتر (Airside Center)

یک مرکزخرید عظیم به نام ایرساید سنتر (Airside Center) در بخشی از فرودگاه زوریخ واقع شده است و این فروشگاه به قدری عظیم است که بیش از 60 فروشگاه را در خود جای داده است. این فروشگاه فقط برای مسافران فرودگاه قابل دسترس است. مسافران می توانند انواع کالاها از ساعت سوئیسی گرفته تا شکلات، لباس های فشن از برندهای بین المللی و انواع سوغاتی را از این مرکز خرید تهیه کنند.

تنوع وسیعی از انواع شکلات ها از برندهای معروف، عطر و لوازم آرایشی در فروشگاه های معاف از اقتصادیات به فروش می رسند.

مسافرانی که به هر دلیلی زودتر از زمان معین در فرودگاه حاضر شده و یا به دلیل تاخیر پروازشان مجبورند ساعاتی را در فرودگاه زوریخ منتظر بمانند، به جای بیکار نشستن از فروشگاه های مرکز خرید ایرساید بازدید می کنند. همچنین، در این مجموعه کافه و رستوران های متعدد با فضای دلنشین وجود دارند که مسافران می توانند در یکی از آن ها از غذاهای محلی سوئیس و بین المللی امتحان کنند.

آدرس: Airside Center 8060 Zürich, Switzerland

مرکز خرید گلت (Glatt)

مجتمع تجاری گلت (Glatt)، محبوب ترین مرکز خرید زوریخ و حتی سوئیس است. مساحت این مجموعه 43 هزار متر مربع بوده و در مجموع 100 فروشگاه را در خود جای داده است. انواع فروشگاه های تیپیکال ساعت فروشی، شکلات و سوغاتی فروشی، لباس، لوازم آرایش و ... از برندهای مختلف جهانی در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

یعنی از فروشگاه های خرده فروشی مد و لباس همچون زارا گرفته تا اپل استور در این مجموعه وجود دارند و گردشگران می توانند هر چیزی که لازم دارند در این مکان پیدا و خریداری کنند. تعداد زیادی کافه و رستوران نیز در مرکز خرید گلت وجود دارند که برای استراحت و صرف غذا در نظر گرفته شده اند.

در این رستوران ها غذاهای خوشمزه و باکیفیت سوئیسی و بین المللی سرو می شوند. این مرکز خرید با وجود قرار دریافت در بیرون از محدوده شهری، دسترسی بسیار آسان دارد. فاصله مرکز خرید گلت از مرکز شهر تنها بیست دقیقه است و گردشگران می توانند با استفاده از خطوط S3 ،S9 و S12 قطار و خط 12 تراموا به آن دسترسی داشته باشند.

آدرس: Neue Winterthurerstrasse 99, 8304 Wallisellen

مرکز خرید بانوف استادلوفن (Banhof Stadelhofen)

مرکز خرید بانوف استادلوفن (Banhof Stadelhofen)، زیر ایستگاه قطار Stadelhofen واقع شده و 22 فروشگاه دارد. این مرکز خرید توسط معمار معروف اسپانیایی به نام سانتیاگو کالاتراوا (Santiago Calatrava) طراحی و ساخته شده است. در این مرکز خرید انواع فروشگاه های مد و لباس و فروشگاه مواد غذایی وجود دارد. ساعت فعالیت بیشتر فروشگاه های این مجموعه معمولا از ساعت 9 صبح تا 8 شب است و روزهای یکشنبه نیز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز هستند.

آدرس: Stadelhoferstrasse 8, 8001 Zürich

پاساژ یوروپاله (Europaallee)

پاساژ یوروپاله (Europaallee)، در یک منطقه تجاری واقع شده و دقیقا کنار ایستگاه اصلی قطار واقع شده است. در این مرکز تجاری فروشگاه های لباس وجود دارند و انواع فعالیت های تفریحی به بازدید کنندگان ارائه داده می شوند. قیمت لباس ها در فروشگاه های این مجموعه معمولا مناسب است و در بخش تفریحاتی مجموعه فعالیت هایی از قبیل تورهای کوهنوردی، پیاده روی و سفر ارائه می شود. ساعات کاری فروشگاه ها در پاساژ یوروپاله از 9 صبح تا 8 شب است و روزهای شنبه نیز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر فعالیت می کنند. تمام فروشگاه ها روزهای یکشنبه تعطیل هستند.

آدرس: Lagerstrasse 12, 8004 Zürich, Kreis 4

مرکز خرید ایم ویاداکت (Im Viadukt)

بنای مرکز خرید ایم ویاداکت (Im Viadukt) قدیمی بوده و به قرن نوزدهم مربوط است و بیشتر از یک مرکز خرید کلاسیک، به خیابانی شباهت دارد که فروشگاه های زیادی در آن جای گرفته اند.

در این مجموعه 30 فروشگاه و یک سوپر مارکت وجود دارند و انواع پوشاک از انواع برندهای محبوب در آن ها به فروش می رسند. کالاهایی با برندهای بسیار لوکس و گران قیمت در این مجموعه پیدا نمی شوند اما در عوض انواع برندهای معروف و میان رده که قیمت های معقولی هم دارند، به راحتی پیدا می شوند. در قسمت راهروی مرکز خرید بیش از 30 فروشنده محصولات تازه غذایی و پروتئینی می فروشند. مرکز خرید ایم ویاداکت تمام روزهای هفته به جز یکشنبه ها باز است.

آدرس: Viaduktstrasse, Zürich

مرکز خرید لتزی پارک (Letzipark)

یکی دیگر از مراکز خرید زوریخ که در بیرون از محدوده شهری واقع شده، مرکز خرید لتزی پارک (Letzipark) است. در این مجموعه تجاری بیش از 66 فروشگاه، دو رستوران، سه کافه، باغ و تعداد زیادی غرفه های اسنک و فست فود فروشی جای گرفته اند. دسترسی به این مرکز خرید از طریق خط شماره 2 تراموا امکان پذیر است. ساعات فعالیت فروشگاه ها در این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 8 شب است و روزهای یکشنبه تعطیل هستند.

آدرس: Baslerstrasse 50, 8048 Zürich, Switzerland

مرکز خرید میگروس سیتی (Migros City)

مرکز خرید میگروس سیتی (Migros City)، یک مجتمع تجاری 5 طبقه است که شعبه اصلی اش در مرکز شهر زوریخ واقع شده است و یکی از مهم ترین فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی در سوئیس به حساب می آید. یک بازار مواد غذایی در مرکز این مجموعه واقع شده است که آخرین بار هم در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.

در این مجموعه تجاری انواع کالاها از پوشاک، لباس،کفش و لوازم آرایشی گرفته تا لوازم ورزشی و وسایل الکترونیکی به فروش می رسند. همچنین، چندین داروخانه و فروشگاه لوازم بهداشت نز در آن وجود دارند. یک رستوران سلف سرویس در آخرین طبقه این مجموعه فعالیت می نماید که انواع غذاهای خوشمزه با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه عرضه می نماید. ساعات کاری فروشگاه های مرکز میگروس سیتی از ساعت 9 صبح تا 8 شب است و در روزهای یکشنبه تعطیل هستند.

آدرس: Löwenstrasse 31-35, 8001 Zürich

مرکز خرید شاپ ویله (ShopVille)

یکی دیگر از مراکز خریدی که زیر ایستگاه قطار واقع شده، مرکز خرید شاپ ویله (ShopVille) است. این مجموعه تجاری زیر ایستگاه مرکزی قطار در زوریخ واقع شده است و بیش از 180 فروشگاه را در خود جای داده است. انواع فروشگاه های لباس و پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، گل فروشی، لوازم الکترونیکی و مواد غذایی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. گردشگران می توانند هر چیزی که لازم دارند، در این مجموعه پیدا کنند. ساعات کاری فروشگاه ها در طول روزهای هفته در این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و در روزهای یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 8 شب است.

آدرس: Zürich Hauptbahnhof, Museumstrasse 1, 8021 Zürich, Switzerland

مرکز خرید سیل سیتی (Sihl City)

گردشگرانی که به خرید علاقه زیادی دارند، حتما از مرکز خرید سیل سیتی (Sihl City) بازدید کنند، چرا که بهشت واقعی برای عاشقان خرید است. این مجموعه تجاری در سال 2007 افتتاح شده و معماری بسیار مدرنی دارد. بیش از 80 فروشگاه در مرکز خرید سیل سیتی جا گرفته و شامل مغازه های محصولات پوشاک و مد، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و ... هستند.

همچنین، خدمات رفاهی متعددی در این مجموعه برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده تا بتوانند استراحت و رفع گرسنگی کنند. رستوران، هتل، سینما و مجموعه اسپا در این مرکز تجاری فعالیت می کنند و به بازدید کنندگان خدمات ارائه می دهند. دسترسی به مرکز خرید سیل سیتی از مرکز شهر و از طریق خطوط 13، 17 و 5 تراموا و خط شماره 4 قطار امکان پذیر است. ساعات کاری فروشگاه های این مجموعه از 9 صبح تا 8 شب بوده و فروشگاه مواد غذایی نیز تا ساعت 9 شب باز است. اما در روزهای یکشنبه مرکز خرید سیل سیتی تعطیل است.

آدرس: Kalanderpl. 1, 8045 Zürich, Switzerland

نئو مارکت آلتستتن (Neumarkt Altstetten)

مرکز خرید نئو مارکت آلتستتن (Neumarkt Altstetten)، مجموعه ای عظیم در گوشه ای زیبا از زوریخ با انواع برندهای لباس است. یک سوپر مارکت عظیم نیز در مجموعه وجود دارد که انواع مواد غذایی و میوه و سبزیجات تازه می فروشد. پرسه زدن در این مرکز خرید و بازدید از فروشگاه هایش لذت بخش است.

آدرس: Altstetterstrasse 145, 8048 Zürich, Switzerland

مرکز خرید جلمولی (Jelmoli)

مرکز خرید جلمولی (Jelmoli)، قدیمی ترین مجموعه خرید است که 185 سال پیش تأسیس شده و فراز و نشیب های خود را پشت سر گذاشته اما همچنان در شهر زوریخ پابرجاست. این فروشگاه هزاران مارک تجاری را شامل می شود که در شش طبقه عظیم ساخته شده اند. از جواهرات گرفته تا لباس و مواد غذایی، کافه و رستوران، همه چیز در این مجموعه وجود دارد. انواع برندهای محلی و بین المللی در این فروشگاه ها به فروش می رسند و می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. یکی از مهم ترین موارد برجسته این مکان، اولین مرطوب کننده پنیر در سوئیس است که بیش از 250 نوع پنیر با بالاترین کیفیت در آن نگهداری می شوند.

آدرس: Seidengasse 1, 8001 Zürich, Switzerland

بورانائو پارک (Brunaupark)

مرکز خرید بورنائو پارک (Brunaupark) هر روز و همیشه شلوغ است. فضای این مکان جذاب است و تعداد زیادی فروشگاه از کفش گرفته تا لوازم آرایشی و فروشگاه حیوانات خانگی در آن وجود دارد. این جا یک نمونه منحصر به فردی از مجتمع تجاری است که فروشگاه هایش اجناسی دارند که در دیگر جاها و مراکز خرید پیدا نمی شوند.

یک فروشگاه خاص به نام Migros وجود دارد که بسیار معروف است و مردم از گوشه و کنار زوریخ برای خرید به اینجا می آیند. اگر در این مرکز خرید ساعاتی گشت و گذار کنید، به ویژگی منحصر به فرد آن پی می برید. بنابراین برای بازدید از این مرکز خرید و همچنین سایر مراکز خرید لازم است که با خرید بلیط پرواز خارجی به شهر زوریخ سفر کنید و سپس به گشت و گذار و خرید از این مراکز بپردازید.

آدرس: Giesshübelstrasse 65-69, 8045 Zürich, Switzerland

زوری 11 (Züri 11)

مرکز خرید زوری 11 (Züri 11) شما را متعجب خواهد کرد و از لحظه ورود به این مرکز خرید، فروشگاه های زیبا را می بینید و کارکنان به شما کمک می کنند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید، که این واقعاً خوب است. در این مجموعه تجاری بسکمک از چیزها را در زیر یک سقف پیدا خواهید کرد وو دیگر سرگردان نمی شوید که این بسیار لذت بخش است. اگر قصد سفر به زوریخ را دارید و می خواهید محصولات جذابی بخرید، این مرکز خرید را در لیست برنامه هایتان قرار دهید.

آدرس: Ohmstrasse 11, 8050 Zürich, Switzerland

تاپ مارکت (Top Market)

مرکز خرید تاپ مارکت (Top Market)، جایی است که ما دوست داریم همه چیزهایی که نیاز داریم را یک جا پیدا کنیم و از خرید کردن لذت ببریم. تاپ مارکت، بهترین سوپرمارکتی است که در آن مجموعه گسترده ای از کالاهای روزمره را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. وسایل خانگی، اسباب بازی، لوازم آرایشی، پوشاک، کفش، لباس شنا، منسوجات خانگی و موارد دیگر در این مارکت به فروش می رسند. یافتن تمام این موارد در یک جا واقعا شگفت انگیز و دلچسب است. در زوریخ دیگر به دنبال نیازهای روزمره خود نباشید و برای یافتن وسایل خود به این مکان بیایید.

آدرس: Binzstrasse 12, 8045 Zürich, Switzerland

مرکز تجاری بانهوف استراسه (Bahnhofstrasse)

لذت خرید کردن با منظره زیبای دریاچه واقعا بی نظیر است و در زوریخ می توانید این لذت را در مرکز تجاری بانهوف استراسه (Bahnhofstrasse) تجربه کنید. بانهوف استراسه، یک مرکز خرید دیدنی و جذاب است که دریاچه زوریخ را به ایستگاه اصلی راه آهن متصل می نماید. این مرکز خرید انواع بوتیک ها، فروشگاه های عظیم و فروشگاه های ساعت را شامل می شود و همیشه ارزش بازدید را دارد. پس زمانی که در اطراف دریاچه قدم می زنید، سری هم به این مرکز خرید بزنید.

آدرس: Bahnhofstrasse 8001 Zürich

منبع: گردشبان
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 866

به "معرفی بازارها و مراکز خرید زوریخ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازارها و مراکز خرید زوریخ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید