مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

به گزارش چای قند پهلو، به مسافران تور کانادا پیشنهاد می کنیم در یک تعطیلی ملی یا یک رویداد خاص از قصر کازا لوما دیدن کنند. در بسیاری از روزهای تعطیل شامل هالووین، کریسمس و جشن شکرگزاری، کازا لوما برنامه های ویژه دارد. البته در روزهای تعطیل قصر حسابی شلوغ خواهد بود و برخی از اتاق ها به خاطر برگزاری برنامه های ویژه غیر قابل دسترس هستند. قبل از شروع از بازدید از بخش های مختلف قصر به طبقه زیرزمین بروید، جایی که یک فیلم در آنجا به نمایش در می آید. این فیلم اطلاعاتی ارزشمند از تاریخ قصر کازا لوما و همچنین وضعیت تورنتو در دوران گذشته را به شما ارائه می دهد. اگر موقعیت پیش آمد، حتما به بالای برج بروید و از آنجا منظره ای عالی از تورنتو را ببینید.

مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

کاسا لوما زمانی خانه شخصی هنری میل پلات، سرمایه دار و کارخانه دار تورنتویی بود. بیشتر ثروت پلات به خاطر سرمایه گذاری های او در صنایع راه آهن و انرژی برق آبی به دست آمده بود. این شخص با نفوذ و ثروتمند، معمار معروف آن دوران ای جی لنوکس را استخدام کرد تا یک قصر بزرگ به سبک قصرهای قرون وسطایی برایش بسازد. ساخت قصر در سال 1911 شروع شد و حدود 3 سال بعد و با کار بی وقفه حدود 300 مرد و هزینه 3.5 میلیون دلاری تمام شد. در آن زمان این قصر بزرگترین سکونتگاه ساخته شده در کل قاره امریکای شمالی بود. هنری پلات به مدت 10 سال، از زندگی در این خانه رویایی لذت برد تا این که ورشکستگی مالی او را مجبور به ترک خانه بزرگش کرد. امروزه این ساختمان متعلق به شهر تورنتو است و درآمدهای این ساختمان صرف پروژه های خیرخواهانه می شود.

کازا لوما در منطقه ای عموما مسکونی از مرکز شهر تورنتو قرار گرفته است و به دیگر مکان های دیدنی تورنتو آن چنان نزدیک نیست. مسافران تور کانادا که دوست دارند از این قصر دیدن کنند توجه داشته باشند که قصر بر روی یک تپه قرار گرفته و برای رسیدن به آن نیاز است از مسیرهای شیب دار بالا بروند. گزینه های مختلف حمل و نقل عمومی شهر شما را به نزدیکی قصر می رسانند؛ از آنجا تا خود قصر یک پیاده روی حدودا 10 تا 15 دقیقه ای پیش رو دارید.

منبع مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1010

به "مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید