هدایای موزه دورهمی یک جا حراج می گردد

به گزارش چای قند پهلو، انتها هدایای مهمانان برنامه دورهمی به حراج گذاشته شد.

هدایای موزه دورهمی یک جا حراج می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه تلویزیونی دورهمی با اجرای مهران مدیری طی سال های اخیر از مهمانان خود هدایای دلخواهی دریافت کرد تا در موزه دورهمی به یادگار گذاشته گردد. پس از مدتی و با وقوع زلزله و سیل، سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند این هدایا را به حراج بگذارند و عایدی آن را صرف امور خیریه و یاری به زلزله زدگان و سیل زدگان نمایند.

در نهایت مهران مدیری در برنامه شب گذشته خود درباره پخش فصل پنجم دورهمی بعد از محرم و صفرخبر داد و گفت که فصل پنجم از لحاظ دکور و محتوا کاملا با سری های قبلی فرق دارد و در حوزه بالابردن آگاهی عمومی و اجتماعی کار بسیار متفاوتی است.

وی همچنین درباره موزه دورهمی نیز شرح داد: قرار بود هدایای موزه به نفع زلزله زدگان و سیل زدگان حراج گردد اما به خاطر اینکه هدایا را نداده بودند، تصمیم گرفتیم در سری چهارم این حراج را انجام بدهیم که روبرو شد با موضوع کرونا. الان چون نمی دانیم این مرض وحشتناک کی دست از سر ما برمی دارد، تصمیم گرفتیم که حراج را به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیری ادامه داد: تمام عکس ها و هدایایی که به موزه دورهمی داده شده، با مشخصات در سایت شبکه نسیم قرار گرفته است و خواهش می کنم از صاحبان برند و نهادها و ارگان ها و کسانی که بضاعت اقتصادی خوبی دارند، آن را تهیه نمایند و یک جا توسط یک شخص یا ارگان خریداری گردد. ما در فصل پنجم اعلام می کنیم که خریدار یا خریداران چه کسانی بوده اند و در اولین برنامه چک حراجی را با حضور نمایندگان هلال احمر اهدا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 331

به "هدایای موزه دورهمی یک جا حراج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای موزه دورهمی یک جا حراج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید