شرایط کرمانشاه در حال بحرانی شدن است

به گزارش چای قند پهلو، هوشنگ بازوند گفت: متاسفانه آمار بستری های کرونایی در کرمانشاه به سرعت در حال افزایش است و روزانه 60 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان ها بستری می شوند

شرایط کرمانشاه در حال بحرانی شدن است

خبرنگاران کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت:برای جلوگیری از بحرانی شدن شرایط، از امروز محدودیت های تازه ای برای شهرهای قرمز و نارنجی استان و همچنین اماکن گردشگری و خدماتی اعمال می گردد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی کرونا که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران عضو ستاد برگزار گردید؛ گفت: متاسفانه کرونا در کرمانشاه حال اوج دریافت است و هم اکنون حدود 207 نفر در بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به این ویروس بستری هستند.

وی اضافه نمود: همچنین روزانه حدود 60 تا 70 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری می شوند و اگر آمار بستری ها با همین فرایند افزایش یابد، بی تردید شاهد بحرانی شدن شرایط استان خواهیم بود.

مدیر ارشد استان گفت: از امروز ممنوعت های تردد وسایل نقلیه در شهرستان های اسلام آباد و گیلانغرب که در شرایط قرمز و نارنجی به سر می برند، اعمال می گردد و به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل تعطیل می شوند.

وی همچنین به تشریح محدودیت های اماکن گردشگری و خدماتی پرداخت و گفت: اماکن مسقف گردشگری، غار قوری قلعه، سالن های ورزشی و استخرها به مدت یک هفته تعطیل می شوند و همچنین پارک ها نیز تعطیل هستند.

وی تاکید نمود: شرایط در کرمانشاه کاملا شنماینده است و احتمال وارد شدن استان به یک پیک سخت بسیار افزایش یافته است.

بازوند میزان رعایت پروتکل ها در شهر کرمانشاه را زیر 40 درصد اظهار داشت و گفت: عدم رعایت پروتکل ها موجب باز شدن جهت برای شیوع ویروس های جهش یافته می گردد و از مردم انتظار داریم همچون دوران پیک سوم و سال 99، در سال جدید نیز پروتکل ها را رعایت نمایند تا از وارد آمدن خسارت های گسترده به اقتصاد، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم جلوگیری کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 739

به "شرایط کرمانشاه در حال بحرانی شدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرمانشاه در حال بحرانی شدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید