گلکسی زد فولد 7 بسیار باریک تر خواهد بود

به گزارش چای قند پهلو، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 که به تازگی رونمایی شده، در حالت باز شده دارای ضخامت 5.6 میلی متر و در حالت تا شده دارای ضخامت 12.1 میلی متر است که در مقایسه با بعضی از رقبای چینی خود ضعیف به نظر می رسد. با این حال، ممکن است گوشی تاشوی بعدی سامسونگ به طور قابل توجهی باریک تر باشد زیرا گزارش KED Global نشان می دهد که TM Roh، رئیس و مدیر تیم MX سامسونگ، می خواهد گوشی های تاشوی بعدی گلکسی باریک تر باشند و از تیم خواسته است یک گوشی تاشوی فوق العاده باریک توسعه دهند.

گلکسی زد فولد 7 بسیار باریک تر خواهد بود

این نشریه با استناد به منابع موثق ادعا می نماید که TM Roh از مهندسان سامسونگ خواسته است یک گوشی تاشو را توسعه دهند که در حالت تا شده به میزان گلکسی S24 باریک باشد. ضخامت گلکسی S24 برابر با 7.6 میلی متر است، در حالی که S24+ و S24 Ultra به ترتیب دارای ضخامت 7.7 میلی متر و 8.6 میلی متر هستند.

حتی اگر سامسونگ بتواند به ضخامت S24 Ultra برسد، گوشی تاشوی بعدی آن در حالت تا شده 3.5 میلی متر باریک تر از Fold6 خواهد بود که 1.3 میلی متر باریک تر از Fold5 سال گذشته است. بعلاوه منبع ادعا می نماید که تیم MX در حال کار بر روی کاهش وزن گوشی تاشوی بعدی به زیر 239 گرم است که وزن گلکسی زد فولد 6 است. بعلاوه گفته می گردد سامسونگ تا انتها سال 2024 یک گلکسی Z Fold6 Slim با ضخامت 10 میلی متر رونمایی خواهد نمود و مدل های بعدی باریک تر خواهند بود. این گوشی دارای صفحه نمایش تاشوی 8 اینچی خواهد بود که از نمایشگر تاشوی 7.6 اینچی Fold6 بزرگ تر است.

سامسونگ علاوه بر توسعه یک گوشی هوشمند تاشو باریک تر، بر روی ایجاد محتواهای خاص مناسب گوشی های تاشو کار می نماید و با گوگل و سایر توسعه دهندگان اپ های اندرویدی در حال همکاری است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1403 بروزرسانی: 29 تیر 1403 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1489

به "گلکسی زد فولد 7 بسیار باریک تر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 7 بسیار باریک تر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید