1200 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران تاسیس می شود

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، امیرحسین خورشیدی روز یک شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه برای تقویت فعالیت کانون های فرهنگی هنری در حوزه خانواده و بانوان، کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد کشور راه اندازی می شود، مطرح نمود: در گام نخست در سال جاری 1200 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در کشور تاسیس می شود.

1200 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران تاسیس می شود

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد نهضت بازگشت مسجد و تقویت فعالیت های مسجدمحور برنامه ریزی و اجرا می شود.

خورشیدی با اشاره به ارزیابی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان، بیان کرد: هم اکنون بیش از 457 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان فعالیت می کند.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در جلسه رابطین کانون های فرهنگی هنری دغدغه های رابطان کانون های مساجد و برنامه های این قشر فعال برای مساجد مطرح شد.

خورشیدی با بیان اینکه برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند تقویت مساجد هستیم، تاکید کرد: امروز نیازمند عملکرد اجتماعی و فعال شدن نهادهای اجتماعی هستیم و مسجد مهم ترین نهاد اجتماعی محسوب می شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1443

به "1200 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران تاسیس می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1200 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران تاسیس می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید