آشنایی با بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی

به گزارش چای قند پهلو، دریافت ویزای تحصیلی برای عده ای، یکی از روشهای مهاجرت به اروپا محسوب می گردد. اما، افراد زیادی هم وجود دارند که با تحصیل در یک دانشگاه معتبر اروپایی به آینده شغلی بهتر می اندیشند. برای طیف دوم که قصد دارند در آینده از مدرکشان سود ببرند، پیدا کردن یک دانشگاه خوب می تواند دغدغه اساسی باشد. مدارس بازرگانی و دانشگاه های دارای رشته مدیریت، فارغ التحصیلانی معمولا پیروز و با درآمد بالا دارند که همین امر، سبب جذب افراد به رشته های مدیرت می گردد. پیشنهاد می کنیم که در مقاله برترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی با ما همراه شوید تا کمی از بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی برایتان سخن بگوییم.

آشنایی با بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آموزشگاه بین المللی مدیریت در لوزان

این آموزشگاه معتبر اروپایی که 94 درصد از فارغ التحصیلان سال گذشته اش، در مشاغل بسیار مهم مشغول به کار هستند، دارای نمره GMAT متوسط 670 است. فارغ التحصیلان این آموزشگاه، میانگین حقوقی در حدود 67 هزار تا 102 هزار دلار داشته و از شرایط شغلی خود رضایت دارند. شرکتهای معتبری همچون آمازون، Cisco Systems و Accenture بدنبال خروجی های این آموزشگاه بوده که در هر دوره، تنها 90 دانشجو را با دقت و سخت گیری تمام انتخاب می نماید.

دانشگاه اچ ای سی (HEC) در پاریس

لینکدین، گوگل، آمازون و بسیاری دیگر از شرکتهای معتبر جهانی چشم به فارغ التحصیلان این دانشگاه دارند تا بتوانند نیروی انسانی بخش بازرگانی و مدیریت خود را باکیفیت بالا تکمیل نمایند. 90 درصد فارغ التحصیلان اچی ای سی به سرعت جذب بازار کاری می شوند که دریافتی متوسط حقوقشان بین 57 هزار تا 87 هزار دلار است. 685 نمره متوسط GMAT این دانشگاه بوده که رویای بسیاری از جوانان است.

دانشگاه اینساد (INSEAD) در فونتنبلو

نمره GMAT متوسط 701 با جذب 50 درصدی فارغ التحصیلان در حوزه مدیریت و بازرگانی تکنولوژی و درآمد متوسط 62 هزار تا 94 هزار دلار حقوق، از ویژگی های شاخص این دانشگاه بوده که علاوه بر فرانسه، در ابوظبی و سنگاپور هم شعبه داشته و دوره های ده ماهه مدیریت را برگزار می نماید؛ دوره هایی که بسیار موفقیت آمیز بوده و این دانشگاه را به یکی از فزونین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی بدل کرد.

دانشگاه وارویک (Warwick) در کاونتری

97 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه برتر اروپایی در کمتر از 3 ماه، جذب بازار کار شده و متوسط درآمدشان بین 60 هزار تا 90 هزار دلار است. نمره GMAT متوسط 656 برای دانشگاهی که یک دوره برنامه بازرگانی 12 ماهه در بخش مدیریت برگزار می نماید، رتبه فوق العاده ای است.

دانشگاه ناوارا در مادرید

اگر در حوزه مدیریت و بازرگانی مشغول به فعالیت هستید، بهترین پیشنهاد گذراندن دوره های دانشگاه ناوارا و دریافت مدرک فارغ التحصیلی این مجموعه بوده که نمره GMAT متوسط آن 680 ثبت شده است. در این دانشگاه برتر اروپایی می توانید دوره های خاص زبان اسپانیایی را هم بگذارید و در همین سرزمین مشغول به کار شوید. افرادی که از ناوار فارغ التحصیل شده اند، درآمدی بین 61 هزار تا 93 هزار دلار دارند.

دانشگاه کمبریج

نام دانشگاه کمبریج به تنهایی کافی است تا به برتر بودن این مرکز پی برد. دوره حقوق بازرگانی برای مدیریت و اشتغال، یکی از فزونین دوره ها در این زمینه بوده که 89 درصد فارغ التحیصلانش را با درآمد میانگین 71 هزار تا 108 هزار دلار راهی بازار کار می نماید. نکته مهم و مثبت این است که 95 درصد این افراد، حین تحصیل پیشنهاد کار می گیرند. عضویت در استارتاپ کمبریج از دیگر مزایای این دانشگاه بوده که نمره GMAT متوسطش 701 ثبت شده است.

دانشگاه رومن لایول (Ramon LIuII) در بارسلونا

دوره های 12، 15 و 18 ماهه این مورد از بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی بسیار مطرح بوده و فارغ التحصیلان شاغل درآمدی بین 40 هزار تا 70 هزار دلار را تجریه می نمایند. مدرک بازرگانی این دانشگاه به زبان های اسپانیایی و انگلیسی صادر می گردد و نمره GMAT متوسط آن 666 است. با گذراندن دوره 18 ماهه، آمادگی حضور در دروه کارآموزی را پیدا می کنید اما، با انتها دوره 12 ماهه، مدرک مدیریت به شما اعطا می گردد.

دانشگاه بازرگانی آی ای (IE) در مادرید

حقوق متوسط 51 هزار تا 77 هزار دلاری در دانشگاهی با نمره GMAT متوسط 680 می تواند دلایل قانع نماینده و جذابی برای انتخاب رشته بازرگانی در دانشگاه IE باشد. از دیگر فزونی های این دانشگاه، حمایت از فارغ التحصیلان است برای راه اندازی کسب و کار شخصی که طبق آمار و ارقام، 15 درصد این افراد به یک کار شخصی مشغول شده اند. 38 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه برتر اروپایی در رشته تحصیلی خود در شرکت های معتبر مشغول به کار شده و دوره مدیریت این مجموعه 12 ماه به طول می انجامد.

دانشگاه آکسفورد

شرکت در دوره هایی با بیش از 98 درصد دانشجوی خارجی، فرصت بی نهایت مغتنمی است برای شناخت جهان و داشتن آینده شغلی با دورنمایی از همه جهان. در دوره های مدیریت و بازرگانی آکسفورد که دارای نمره GMAT متوسط 690 است، می توانید به طور داوطلبانه به سفرهای یک تا دو هفته ای بروید و اطلاعات شغلی و تحصیلی خود را کامل کنید. در یکی از دوره های سال گذشته، دانشجویان سفرهایی به سیلیکون ولی، دبی و سنگاپور داشته اند. با فارغ التحصیل شدن از این آموزشگاه، می توانید به مشاغلی با درآمد متوسط 57 هزار تا 87 هزار دلار فکر کنید.

دانشگاه بازرگانی در لندن

شهر لندن یک دانشگاه بازرگانی و مدیریت دارد که نمره متوسط GMAT آن 701 بوده و چیزی بین 78 هزار تا 119 هزار دلار درآمد فارغ التحصیلانی است که به کار مشغول شده اند. با توجه به حضور شعبات 75 درصد از شرکت های برتر و معتبر جهانی در لندن، تحصیل در این مکان همانند زندگی در میان رویاهای شغلی و درآمد خوب است. بسیاری معتقدند که اگر از دانشگاه های معتبر آمریکایی صرف نظر کنیم، این آموزشگاه لندنی فزونین موسسه برای تحصیل مدیریت و بازرگانی در سراسر جهان است.

منبع: همگردی
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 255

به "آشنایی با بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین دانشگاه های اروپا در رشته های مدیریت و بازرگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید