آغاز اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس زیر 12 سال

به گزارش چای قند پهلو، اولین اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس پسران و دختران زیر 12 سال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شد.

آغاز اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس زیر 12 سال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، اولین اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس پسران و دختران زیر 12 سال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان از امروز در باشگاه پیام تهران آغاز شد.

عباس خیلتاش رئیس کمیته فنی فدراسیون تنیس در این مورد گفت: تیم های پسران و دختران زیر 12 سال ایران با کسب عناوین قهرمانی در مسابقات غرب آسیا توانستند جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را کسب کنند که اولین اردو با هدف آمادگی و حضور پرقدرت در این مسابقات آغاز شده است.

رئیس کمیته فنی فدراسیون تنیس گفت: کیارش صادقی از مازندران، سروش معدنیان و آیریک عابدینی زاده از تهران، فربد ایمانی از آذربایجان غربی و دانیال مشتاقی فر از اصفهان به اردوی تیم ملی زیر 12 سال پسران دعوت شدند که تمرینات خود را زیر نظر فرهاد صانع سرمربی خود دنبال می کنند.

خیلتاش ادامه داد: صبا خیرمنش از البرز، فردخت علیمی از قزوین، فریماه فرهی مقدم از کرمان، غزل رضازاده از گلستان و نازنین پاشازاده از آذربایجان غربی نفرات دعوت شده به اردوی تمرینی و انتخابی زیر 12 سال دختران هستند که زیر نظر هنگامه عزیزی، سرمربی و پونه طوافی، کمک وی تمرین می کنند.

مسابقات تنیس زیر 12 سال قهرمانی آسیا از اول تا ششم آذرماه 1400 در قزاقستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1051

به "آغاز اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس زیر 12 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اردوی آمادگی و انتخابی تیم های تنیس زیر 12 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید